Pathan
A Pathan goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead.
The manager comes running and asks him, "Khan Sahab , aap kya kar raheho?"
To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai, "Wash Basin"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1012 views
Similar Jokes
Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha
Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Interview Deny Gaya.
Officer: Tumhari Taleem Kiya,
Sardar:
L.L.K.M.P
Officer: Yay Kon c Degree Hai,
Sardar: Lamk Lamk K Matric
Pass.
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Larki ne apne new bf ko phone kiya..
Larki: kya kar rahe ho ?
Larka: Shave bana raha hu.
... Larki: ok, main baad me call karti hu.
Larki ne 30 minut baad Call ki
Larki: kya kar rahe ho ji ?
Larka: yaar shave bana raha hu.
Larki: ok, I'll call u later.
Larki ne 1 h0ur baad Call ki
Larki: janu ab kaha ho ?
Larka: yaar abhi to main shave bana raha hu.
Larki chair k boli: din mein kitni baar shave karte ho :-??
Larka: lagbhag 50 bar.
Larki: are pagal ho kya?
.
.
.
.
.
.
.
Larka: nahi barber h0un ..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Molvi Bus Main Ja Raha Tha
Samney Bethi Ek Aurat
Apny Bety Ko Bar Bar Ye Hi Bol Rahi Thi:
Beta Jaldi Se Ye Halwa Kha Lo
Warna Main Is Uncle Ko De Doon Gi
Jab Us Aurat N 4th Bar
Ye Hi Alfaaz Boly To Molvi Ghusse Se Bola:
O Baji Gi Jaldi Faisla Karo,
Halway K Chakkar Main
4 Stop Agey Aa Gaya Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR ki Maa ki tabiyat khrab ho
gayi
.
.
.
.
Jab hospital le gaye to Doctor ne
kaha k TEST
hongay
.
.
.
.
SARDAR bola; Maa di umr ziada ey,
TEST nahi
ONE DAY ya 20-20 karwa lo…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…
by @irha@ (few years ago!)
'1 gujjar ko zorr se cheenk aai to us ki dhoti gir gai,
Wo dhoti pakar k bola :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ik raat light chali gayi.
Marathi Husband: Kam se kam fan to chala do.
Funny Marathi Wife: Kar di na Marathi wali baat. Fan on karenge to candle nahi bujh jayegi...
by Pak101.com (few years ago!)