Santa zoo ka watchman
Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne
sher ka pinjra
lock nahi kiya?
Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING
by Pak101.com (few years ago!)
Lali: 12 Baje Ghar Ane Ka Samay Hai? Kab Se Intzar Kar Rahi Hu.
Santa: Ye Jagte Rehne Ka Smy H? 4 Ghante Se Tumhare Sone Ka Intzr Kr Raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.
Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.
Girl: Well that's because we aren't married yet.
by Pak101.com (few years ago!)
Atif : “yar farhan! Mein ne suna hai keh mosiqi ke asraat se pani kholta hai.”
Farhan: “ yeh to sach hi hoga kiun keh jab tum gana gate ho to aksar mera khoon kholta uthta hai.”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?
Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa orders Pizza..
Waiter: Sir should i cut it into 4 pieces or into 8 pieces..?
Santa: 4 hi karde 8 khaaye ni jaane..:-D
by tahir bashir (few years ago!)
Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?
Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Master To Student :
A B C D Se Sharu Honewale Alphabets Se Sentence Banao.?
Student:
... A=Apni
B=Beti ka
C=Cell Number
D=Dijye!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My Doctor Told Me To Drink Carrot Juice After A Hot Bath 2 Cure My Cold.
Banta: Does It Work ?
Santa: I Don’t Know, I Can Never Finish Drinking d Hot Bath...
by Pak101.com (few years ago!)
1 Nursery class ka bacha bola:
Miss main aapko kesa lagta hon?
Miss: So Sweet..
Bacha apny side k larky se aankh maar kar bola:
Maine kaha tha na Line Maarti hai..
by Pak101.com (few years ago!)