Santa zoo ka watchman

Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne
sher ka pinjra
lock nahi kiya?
Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1041 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa ne ek Gadda khoda

santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING

by Pak101.com (few years ago!)
12 Baje Ghar Ane Ka Samay

Lali: 12 Baje Ghar Ane Ka Samay Hai? Kab Se Intzar Kar Rahi Hu.

Santa: Ye Jagte Rehne Ka Smy H? 4 Ghante Se Tumhare Sone Ka Intzr Kr Raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Stress Reliver

Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.

Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.

Girl: Well that's because we aren't married yet.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Atif : “yar farhan! Mein ne suna hai keh mosiqi ke asraat se pani kholta hai.”

Farhan: “ yeh to sach hi hoga kiun keh jab tum gana gate ho to aksar mera khoon kholta uthta hai.”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi

Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?

Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.

by Pak101.com (few years ago!)
pizza

Santa orders Pizza..
Waiter: Sir should i cut it into 4 pieces or into 8 pieces..?
Santa: 4 hi karde 8 khaaye ni jaane..:-D

by tahir bashir (few years ago!)
Pakistan Ki Pedaaish

Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?

Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Master To Student

Master To Student :
A B C D Se Sharu Honewale Alphabets Se Sentence Banao.?

Student:

... A=Apni
B=Beti ka
C=Cell Number
D=Dijye!

by Pak101.com (few years ago!)
Drink Carrot Juice

Santa: My Doctor Told Me To Drink Carrot Juice After A Hot Bath 2 Cure My Cold.

Banta: Does It Work ?

Santa: I Don’t Know, I Can Never Finish Drinking d Hot Bath...

by Pak101.com (few years ago!)
Line Maarti hai

1 Nursery class ka bacha bola:
Miss main aapko kesa lagta hon?

Miss: So Sweet..

Bacha apny side k larky se aankh maar kar bola:
Maine kaha tha na Line Maarti hai..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook