A man jumped into the river
A man jumped into the river and never came back.
Another man jumped, he also didnot return.
Santa's conclusion:Man is soluble in water...!!
Poori chemistry hi hila di... :) ;)
by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan dusre se:
“Zara car se bahir dekhna k
indicators kam ker rahe hain ya nahin..?”
Doosra pathan bahar dekh ker:
Han,nahin,han,nahin,han,nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi ki takreb main jin a gaya
Sab logon ki jin ko chekh ker chekiannikal gian
Wahan per majod aik samjhdar buzarg ne kha k sab females wazo ker k aian
Jab females wazo ker k ai to jin ki chekian nikal giain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez: Mujhy
Ajeeb Beemari Hy Jab Meri Bv Bolti Hy TO Mujhy Kuch Sunai Nai Deta.
Doctor: Ye Beemari Nai,Tum Par ALLAH Ke
Khaas Rehmat Hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then
It is Called Sociology.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room mein lagaya aur main apne room mein soya.
by Pak101.com (few years ago!)
Veeru proposing a girl: Darling kya tum mujse shadi karogi? Girl: Tameez se baat karo. Veeru : Behan ji, kya aap mujhse shaadi karoge? JOLLY UNCLE ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab Duniya Ka First Phone Bana,
Aur Phone Ko Start Kiya Gaya To
Scientist Ke To Hosh Ud Gaye.
Phone Screen Pe Likha Tha: “2 Missed Calls From Rajnikant“
by Pak101.com (few years ago!)
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by hearthackervsgirls (few years ago!)