Police: Hamen Ap K Ghar Ki Talashi
Police: Hamen Ap K Ghar Ki Talashi Leni Hai Pata chala Hai k Ap K Ghar Main dhamaka khaiz mawad Hai
Aadmi: Khabar To Pakki Hai Mgr Abhi Wo Maikay Gai Hui Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
Whats the Best Punishment For a Woman?
Give her New Clothes,
Matching Jewelery &
Nice Cosmetics...
And then Lock her in a Room
Without a Mirror. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa jain: murga kesa diya.
Shopkeeper: Rs. 80 Rs. 50 Rs. 10
Santa jain: Rs. 10 Ka itna sasta kyu?
Shopkeeper: Saab isse aids hai.
Santa jain: de do khana hai, shaadi thodi karni hai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why Gove
ment do NOT
allow a Man to MARRY 2 Women.
Because per Constitution,
you can NOT BE PUNISHED TWICE
for the same Mistake.
by Abdul Sami (few years ago!)
Janwron Ki Party Me Chuha Whisky Pi K Tunn Tha
Billi: Aj Party Na Hoti To Mai Tuje Kha Jati
Chuha: Chali Ja
Nhi To Log Kahengey K Pi K Aurat Pe Hath Utha Dya:-p
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admission hua .
Teacher: beta batao Allama iqbal kon hain?
Pathan: hum ko kya pata hum to school mai naya aya he….
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan Janazay ko Tezi se le kar
Qabron k Ooper se Guzar Rahe Thay:
Aadmi: Oye Sharam Karo! Neechay Laashain Hain.
Pathan: To Ooper Konsa Humne VCR Uthaya huwa hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Premi to premika- "Darling mujhe tumhari aankhon
me saari duniya dikhai deti hai.."
Peeche se ek budhha bola- "Hamari gaiyya nahi mil
rahi.. Dikhe to batai.."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Pak101.com (few years ago!)