a child says to sales girl
A child said 2 sales girl in sweets shop:
Miss will u marry me wen i grow up
Girl smiled & said YES
Child said:can u give ur future husband a free chocolate(",)
by Abdul Sami (few years ago!) / 1027 views
Similar Jokes
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Pak101.com (few years ago!)
Why couldn't the Sardar write the number "eleven"?
He didn't know which "one" came first...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k... mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Pak101.com (few years ago!)
Judge:
Tum Teesri Bar Adalat Me Aarhe Ho,
Tumhe Sharam Nahi Aati?
Pathan: Tum Roz Aata Hai,T
Tumko Aati Hai Kya??
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”
BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Molvi Sahb 1 Masla Malom Karna Hy Kia Larkion Ko Chup Chup K
Dekhne Se Gunah Milta Hai?
Molvi: Pata Nhi Lekin
Main Ehtyatan Astaghfar Parrh Leta Hun
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to
hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab
andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay
ke liye andhera kar sakoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi nind me jor se chilai-jaldi utho mere pati aa gye.
Sardar utha aur khirki se kud gaya.tang tut gayi.
Fir use khyal aya sala mai hi to uska pati hu.... || Latest Sardar Jokes 2013 ||
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
T.V Reporter To Pathan
Apko Konsi Actress Pasnd Hai?
Pathan: Katreena Kareena Pretty Priyanka Amisha
Reporter: Sabse Ziada?
Pathan: Shahid Kapoor
by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
:-( Guess why ?
bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
by Tanveer Hussain (few years ago!)