1 Ladke Ne Ek Ladki Ko Call Ki
1 Ladke ne ek ladki ko call ki
Boy: I LOVE U Jaan.
Girl: Sacchi
Boy: Mucchi
Girl: Ek 100 ka recharge karwa do plz
Boy: Sorry Didi Rong No.
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Cinema main khawaateen k huqooq
per film chal rahi thi.
1khaatoon ne josh mein naara
lagaya:
aaj ki aurat kiya nahi kar sakti?
Pathan bola road per peshaab.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
HORN dhire se Bajaye,.
'HAMARA pakisatan'
So-Raha Hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Dekho Beta Aaj Tumari
Teacher Ki Taraf Se Muze Ek Letter Mila H.
Beta: Aap Befikar Raho,
Mai Mom Ko Nhi Batauga.
Father: 12th Krne k Baad Tum Kya Karoge.?Boy: BCA
Father: Very Good Per Ye BCA Hota kya he.?
Boy: Baap ke Cash pe Aish!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi : Bhagwan jab Akkal Baat Rahe thhe Tab Tum Kaha Thhe
Husbnd : Me Tumhare Sath Shaadi Ke Fere Le Raha Thha
by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU: Tere Ghar Se Ek Ladki Mujhe Khidki Ke Pichhe Se Rumal Se Ishara Karti Hai
MOLU- Wo Naukrani Hai Jo Khidki Ke Shishe Saaf Krti Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Profesor ne 1 ladke ke liye 1 taraf cake or 1 taraf ladki rakhi.
Aur kaha ki in dono main se koi ek cheez le lo.
Ladka foran cake ki tarf Lapka
Doosri bar cake badal ke roti rakhito Ladka Roti ko Lapka..
Yun bar bar food item badalne per ladka her bar khane ki taraf bhaga.
Prof: Bas sabit hua ke bhookh hi sabse badi cheez hai.
Piche se 1 student bola:
"Sir ye is ki behan hai, 1 bar ladki bhi badal ke dekh lete?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek ladke ne jockey ka underwear kharida. 2 din bad woh gaon chala gaya.
Waha usne apni dhoti upar karke sabko dikhaya.
Baad mein ghar pahuncha toh pata chala ki underwear toh chair par para tha!!
by khalid hussain (few years ago!)