Santa baalon k saath saath
Santa baalon k saath saath kandhe pe b shampo laga rha tha.ye dekh k wife boli-kya kr re ho?
Santa-ye koi aam shampo nai hai ye Head & shoulder hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Ek Sardar Amrood Baich Raha Tha:
1 Aadmi Aaya or Bola: Sardar G agar Amrood Main Keera Nikla To?
Sardar: To Saaf Baat Hai…
Hum Keerey K Alag Paise Lega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
013:” wife..
Husband:” Begam ek cup garma-garam chai bna
do
jara..
.
.
.
.
.
.
Wife:” kyyaaaaa..??
Zara phir kehna..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband:” maine kaha g, ek cup chai bana dun
aapko..???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher : Santa and Banta!why you reached school late today?
Santa : Madam, I lost a one rupee coin and I was searching for it.
Teacher : Banta, what about you?
Banta : Madam. .., I was not able to move ….because I was hiding that coin under my feet.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher Class Mein Santa Se Puchhta Hai.
Teacher: “Samundar Mein Nimbu Ka Ped Ho To Tum Kaise Todoge?”
Santa: “Chidiya Bankar.”
Teacher: “Aadmi Ko Chidiya Tera Baap Banayega?”
Santa: “Samundar Mein Ped Aapka Baap Lagayega?“
by Pak101.com (few years ago!)
GF to Pappu: Titanic dekh kar kya seekha ?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu: Sikha kuch nahi,
abhi tak soch ra hu
ki
aise mast mauke par bhi koi
painting
kaise kar sakta hai.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan cycle ka break hath mein lekar
nach raha tha
Sardar: Ye kya kar rahe ho?
Pathan: Oye!Yara dikhta nhi kya?
BREAK DANCE!Full time masti nonstop fun
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boss during an Interview
Boss: There are two main rules for our company to select you.
Applicant: What is it Sir?
Boss: Our second rule is Cleanliness, did you wipe your feet on the mat near the door before coming in?
Applicant: "Yes Sir"
.
.
Boss: Our first rule is trustworthiness and for your kind information there is no mat near d door!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar kay han 20 saal bad bacha hua. Wo udas ho gaya.
Dost : Yaar udas kion ho?
Sardar : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1 Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai
by Pak101.com (few years ago!)