RAAZ taxi driver se-Kutub Minar chaloge
RAAZ taxi driver se-Kutub Minar chaloge
Driver-Jee ha
RAAZ-kya loge ?
Driver-paise
by Pak101.com (few years ago!) / 1052 views
Similar Jokes
Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!
Banta: Woh kya..
Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.
Banta: Toh logon ne kyun mara
Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!
by khalid hussain (few years ago!)
Pakistani: When a man died, we processed the claim and delivered the check within 24 hours.
Indian: When a man died, we delivered a check the same evening.
American: That’s nothing. Our office is on the 20th floor of the WTC building. A man was working on the 50th floor. He slipped and fell. We handed him his check as he passed our floor!
by Pak101.com (few years ago!)
1 day I read smoking is bad. "I stop smoking"
1 day I read drinking is bad
"I stop drinking"
1 day I read making Girl friendS is bad habit
" I stop
reading" lOlzz
by nadeem (few years ago!)
Pakistani to American: Tum choron k sath kya
Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte
hain. Un k khany peeney ki her cheez ka khayal
rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi, Tum abhi hum
se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhakt : Meri shadi Aishwarya se kara do.
Bhagwan : Uski ek saree 1 lac ki hai, tu kharcha kar payega.
Bhakt : Koi upay bhagvan
Bhagvan : Mallika Sherawat.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska
baap nahi manta ..!:-o
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhikari 2 A Lady Sitting On A Bench In A PARK “Hi Darling!
So U R In The Mood To Have Some Fun”
Lady: How Dare U?
Bhikari: Then What R U Doing On My BED..
by Pak101.com (few years ago!)
Fool Apney Bhai Se:
Tum Hamari Shadi Par Kya Khaas Kam Kry Ga?
Bhai: Hawai Firing To Sab Kartay Hain,
Hum Khud Kush Dhamaka Kary Ga...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Judge: Tum teesri baar adalat mein aa rahe ho,tumhe sharam nahi ati?
Sardar:
Oh janab tusi roz anday O,tuwano te fer Duub k mar Jana Chahi da ae.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:
Aap Ki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehma!n Hy.
I AM SORRY. :(
.
.
Husband:
Is me Sorry Ki Kya Baat Hy Doctor Sahab,
nikaL Jaenge Ye 2 Din Bhi.:->
by Mazhar Khan (few years ago!)