Fail hone ki waja

Teacher:tum jante hu tumhare fail hone ki sub se bari waja kia hai?

Student:han madam fail hone ki asl waja exam hain.

by Sabir shah (few years ago!) / 945 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Height Of coolness

Height Of coolness

Two Friends after finishing the paper, coming out of the exam hall, having a cold drink and talking...

Friend "Dude which paper was it"

Friend "May be maths"

Friend "Hmmm...that means you read the paper?"

Friend "No Man I Saw some one using Calculator :D

by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka mjhe bar bar

Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?

Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile Charge

Wapda walo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Menu Mobile te Charge Kr len day

by Pak101.com (few years ago!)
A Cockroach

Santa:
Tum Next Janam Me Kya Ban’na Pasand Karoge?

Saradr:A Cockroach

Why?Bcoz Meri Wife Sirf Cockroach Se Hi Darti Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Suit Kitne Ka

Larki: Dukhandar se ye suit kitne ka hai?

Dukhandar: 1500 ka

Larki: Uff aur wo wala

Dukhandar: Do dafa Uff

by Mazhar Khan (few years ago!)
11 rupe main pore 1100 sms

Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte

Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Abu Gange Hai

3 Bache apas mai baat ker rhe the..

Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.

Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.

or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..

Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))

by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Ek memon ki plate se murgi ka

ek memon ki plate se murgi ka tukda utha kar billi bhaag gayi
memon ne bahot koshish ki use pakadne ki par pakad na saka
to bola ya allah is ka sawaab abba marhoom ko mile..

by Pak101.com (few years ago!)
At an INDIAN bus stand

At an INDIAN bus stand, An American Doctor got Heart attack after reading a Book's Name..!!

Guess the name of that book??
:
:
... .
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
"How to Become a DOCTOR in 30Days". Rs 150/-

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook