Shadi ke pehle to tum mujhe

Wife: Shadi ke pehle to tum mujhe rof gift diya karte they,
ab kyun nahi dete?

Husband: Machhali pakdne ke baad bhi kya koi chara dalta hai!

by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sab Paisey Se Aata Hai

Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?

.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.

.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Lost His Dog

Santa: I lost my dog.

Banta: Put an advertisement in newspaper.

Santa: Don't be silly.
My dog can't read newspaper.

by Pak101.com (few years ago!)
Bandar ka vayapari ek admi se

Bandar ka vayapari ek admi se bola-aapne bandaro ke trak ko yahan se jate huye dekha hai kya..

Admi-aap usme se gire hai kya..

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Jungle Mein Mor Aur Morni

Ek Jungle Mein Mor Aur Morni Bethe The, Mor Ka Man Morni Ko Kiss Karne Ka Kiya,
Mor Morni Ko Kiss Karne Hi Laga, Ki

Morni Use Rok Ke Idhar-Udhar Dekhne Lagi, To Mor Ne Puchha,

Mor: “ Kya Hua Janu? ”

Morni: “ Dekh Rahi Hoon Aas-Pass Discovery Wale To Nahi Hai Saale ‘MMS’ Bana LeteHain “

by Pak101.com (few years ago!)
Patni Se Panga Na Hi Lo To Achha Hai

Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,

Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,

Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam Se Office Jaldi Jaana Tha,

Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”

Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,

Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare Paper Pade The,

Aur Likha Tha:

Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,

Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge

Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao

by Pak101.com (few years ago!)
"Mazar" Pe Bomb

Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan


Pathan ne Oxford universty mein top kia.

Pathan ne Oxford universty mein top kia.

Media:

” agay kya karna chahtay ho?

Pathan:

“Bachpan se 1 hi Khuwab ha k ham apna Lunday ki dukaan kholay ga”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan

Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K

Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Apne Bete Se-Kya mai

Santa Apne Bete Se-Kya mai Tumhari padhne me help karu

Beta-Nai Dad,Mai Bina Apki Help ke hi fail hona Chahta Hu

by Pak101.com (few years ago!)
Pant ki silai kitni h?

Snta- pant ki silai kitni h?
Tailor-150 rs.
Snta- Aur nikkar ki?
Talor -50 rs.

Santa- Chal nikkar hi sil de or lambai pairon tak rakhiyo..gm

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook