Boy & Girl playing Ludo

Boy & Girl playing Ludo
Boy : Agar 1,2,3,4 or 5 aaya to
I will kiss U….;-)
Girl : Wat??
Acha or 6 aaya to???
Boy : Kabhi ludo nahi kheli hai kya???.. XD
dobara meri chance pagli.

by Mazhar Khan (few years ago!) / 784 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya

Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya. Kai din tak jungle mein bhatakta raha. Aakhir us ney ek aarzi jhonpra banaya or us mein rehna shuru ker diya.

Kuch din baad usey tez bukhaar ho gaya. Us ki talash keliey redcross waley nikley or kuch din baad us ki jhonpri key paas pohanch gyey jis key ander woh sahab bukhaar sey nidhaal, or marney key qareeb they.

Redcross walon ney darwaza khatkaya. Ander sey murda si awaz aai, kon hey?

“Ham red cross waley hein”

Shikari bola: Khuda keliey yahan to meri jaan chor do. Mei ney apney daftar mein chanda dey diya tha. Ab mein darwaza khol ker dobara tumharey phandey mein nahi phansoon ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Be sure you go....

Be sure that you go straight home.
I can't; I live just round the corner!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladkiyo Pe Line Marna To Pappu Se Sikho

Bas Stop Pe Pappu Ek Ladki Ko Taad Raha Tha

Ladki Ne Usko Tokte Hue Puchha

Ladki: “Mujhe Aise Kyun Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Bahan Nahi Hai Kya?”

Pappu: “Hai Na, Isliye To Dekh Raha Hu”

Ladki: “Kyu?”

Pappu Muskurate Hue Bola: “Wo Kya Hai Ki Meri Bahan Ko Ek Bhabhi Chahiye“

by Pak101.com (few years ago!)
A logical Answer

A logical Answer..

Teacher: Tumhare abu kitne
saal k hain?

Bacha:Jitne saal ka mein
hon,

Teacher”Wo kese?
Bacha:jis din me peda hua
usi din
to wo abu baney.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

2 pathan masjid mai Namaz parhne gaye.
Namaz ke baad pehla bola: Shukar hai, Jammat mil gaii.
Dosre ne jawab diya: Haan, agar wazu karne chale jate to jamat nikal hi j

by HAQ (few years ago!)
Pedhne wala gafha

Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan,
padhne wala gadha.
Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha,
padhne wala mahan.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok

1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha

S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia

Sipahi!Sir Akhri Shart,

Wo B Apse

Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.

S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai

Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga

S.H.O!Thek Hai

5000 Ki Shart Lg Gai

Sipahi Ne pent utrwy

5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia

Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka

0r Rony Lgy

S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?

Staf

ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Common Between Air & Students

What's So Common Between Air And Students?

Humm?
Both Turn The Pages Of Book Without Reading Them. :-P

by Pak101.com (few years ago!)
A couple had a fight one night

A couple had a fight one night
Going to bed Husband says:
Good night mother of my 3 kids.
Wife Replied: Good night father of none.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain

Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.

Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.

Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.

Pathan: Thanks Yara..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook