5 panjabio ne mil k 1 taxi li,
5 panjabio ne mil k 1 taxi li, 15din ho gaye lekin koi
sawari nahi milli
Q?
Q?
Q?
Q?
Q k 3 panjabi peache or 2 panjabi aage beth k
savari dhoond rahe te.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1964 views
Similar Jokes
Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? ;)
Student:
LOVE:
Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay..
.
.
.
.
.
EXAM:
Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maths Teacher Was Teaching
Mathematical Conversions
Teacher:
If 1000 Kgs= Ton. Then
For 3000 Kgs =How Much?
Santa- Ton!Ton!Ton!
by Pak101.com (few years ago!)
Apne teachers ki bahut respect kijye
q k
is dunia me murghi k ilawa wo ek parsonality hai jo ap ko anda de sakit hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Man:
Tere pass mobile hy to phir tu ne
Muje Letter kyu post kya?
.
.
Sardar:
Oy! Me ne tere mobile pr CALL
Ke thi par awaz aaei
“Plz try Letter”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Aaj pehli bar tum class mein
baaten ker rahey ho, Humesha
tum nazren jhuka ke mere lecture sunte thy.
Madam: Aaj Mera SMS package khatam ho gaya hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Main Tumse Bohat Pyar krta hu
Main tume New Ghar le k dun ga
Me Tumhe New Gaari le k dun ga
Hum bhag k shadi kar le ge
Bas Mera Metric ka result aane do.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki (sharma k): Ye Pyar kya hota hai?
.
Larka: pyar ka rishta 2 insano main
wohi hota hai jo cement or rait k darmiyan pani ka hota hai
farz karo
larka=cement
Larki=rait
love=pani
ab agar cement or rait ko aapas main mila diya jaye to wo strong nahi honge
lekin
agar in main pani mix kar diya jaye to koi in ko juda nahi kar sakta
.
.
Larki (hans k): TU SHAKAL SE HI MAJDUR LAGTA HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is jihad bin nafs?
It is when u see 100 Notifications, 20 Messages and 30 Friend requests on Facebook . . . . . .
Still you click "Logout" & "Study" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maan Apni Beti Ko Dantate Hue Kahti Hai.
Maan: “Tumhe Wo Bangali Ladka Kiss Kar Raha Tha To Tumne Use Mana Kyu Nahi Kiya?”
Beti: “Maan, Main Use Mana Kaise Karti Mujhe To Bangali Bolni Hi Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!)
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Raju (few years ago!)