What is difference
Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? ;)
Student:
LOVE:
Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay..
.
.
.
.
.
EXAM:
Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
1 Makhi 1 Ganjay K Sar Pe Jaa Bethi
Dusri Makhi Ne Kaha?
Waah!Kya Ghar Mila Hai Tujhe
Pehli Makhi Boli
Nahi,Abhi To Sirf Plaat Kharida Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa’s Army Test
Pappu- 3+5?
Santa- 8
Pappu- 7+3?
Santa- 10
Pappu- 8+8?
Santa- Pata nahi sir
Mere pass sirf 10 hi ungli Hai.
(=awaD o_0
W!LD T3XT3R
by Pak101.com (few years ago!)
Santa on long tour asks Banta 2 inform if anything unusual haoens at home.
Banta SMSs after a month: Man who comes 2 Screw Ur Wife daily, didnt come today.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Car Ki Battery Change Karwane Gaya …
Mechanic:
Sahab, Exide Ki Daal Doon ?
Sardar:
Nahin Yaar,
Dono Side Ki Daal De,
Warna Phir Problem Hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee
hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa
hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agr hota yaqeen tere milne ka khawb me ay dost…..
To ham soney se pehle aayat-ul-kursi parh lete.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband aur
Wife Hotel me gaye tabhi 1 Lady ne
Hello kiya, Wife nay pocha, Koun Thi
Wo? Husband:- Tum dimagh kharab
mat karo, main pehle hi pareshan
hun k woh bhi Yehi pochay gi
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar Banta ne pucha kya hua?
Santa : Meine 2 ton ka AC kharida,
ghar aakar tola to sir 35 kilo ka nikla!
by Pak101.com (few years ago!)
BoyFrnd on msg:"Sweet heart Kya
kar Rahi ho.. ??
.
.
GirlFrnd:"meri Tabiyat Kharab hai
Jaanu Sone Ja Rai Hu&You..? ?
.
.
.
.
.
Boyfrnd:"Mai Cinema Hall me Tere
Piche baitha popcorn kha raha hu
Kamini..:/ :p :O
Boy Rocks...
Girl Shocks.. :p
by Abdul Hannan (few years ago!)
A lady broke the traffic signal...
Police :- Stop!!
Lady :- Plz let me go. I'm a teacher....
Police :- Aah, I've waited for this moment all my life. Now write...'I'll never break signal' 100 timez..
by Pak101.com (few years ago!)