boy to friend
BoyFrnd on msg:"Sweet heart Kya
kar Rahi ho.. ??
.
.
GirlFrnd:"meri Tabiyat Kharab hai
Jaanu Sone Ja Rai Hu&You..? ?
.
.
.
.
.
Boyfrnd:"Mai Cinema Hall me Tere
Piche baitha popcorn kha raha hu
Kamini..:/ :p :O
Boy Rocks...
Girl Shocks.. :p
by Abdul Hannan (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Makhlooq ko mat Tang kia kero
Once a Molvi went 2 Zardarii
&
Said !
“Makhlooq ko mat Tang kia kero Werna Allah ka Aazab ayega “
Zardari said!
Bholay Badshao ! Mein he wo Azaab hoon jo aa Chuka hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek larki ka dil sub se ziyada kab dukhta hai?
_
_
:
:
:
jub wo kisi kam wali ko apne jaisa lawn ka print pehne howe dekhti hai
by Sabir shah (few years ago!)
Faasla rakhain…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wrna pyaar ho jae ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pagal Dentist Se:
Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?
Dr: Nahi.
Pagal: Me To Nikal Leta Hun.
Dr: Wo Kese?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
'A Girl asked Nargis:
Aunty Aap k pass Car, Bangla our Bara Bank Balance hay.
....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ki BIWI ne Pathan ko SMS kiya:
“Ghar kb aa rahe hoo..?
Msg ker k batao…!!”
Pathan ne SMS me likha:
“Ni bata sakta balance kam he..”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GIRL-dear,sunday 1st show k BALCONY k"CORNER"wale 2 ticket book kr k Rkhna..
BOY-Lekin"CORNER"wale ticket nai mile toH??
GIRL-TO MOVIE dekhenge...
by Pak101.com (few years ago!)
Father to son after exam: " Let me see your report
card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to
scare
his parents."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love
U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by inayat khan (few years ago!)