boy to friend

BoyFrnd on msg:"Sweet heart Kya
kar Rahi ho.. ??
.
.
GirlFrnd:"meri Tabiyat Kharab hai
Jaanu Sone Ja Rai Hu&You..? ?
.
.
.
.
.
Boyfrnd:"Mai Cinema Hall me Tere
Piche baitha popcorn kha raha hu
Kamini..:/ :p :O
Boy Rocks...
Girl Shocks.. :p

by Abdul Hannan (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Makhlooq ko mat Tang

Makhlooq ko mat Tang kia kero
Once a Molvi went 2 Zardarii

&

Said !

“Makhlooq ko mat Tang kia kero Werna Allah ka Aazab ayega “

Zardari said!

Bholay Badshao ! Mein he wo Azaab hoon jo aa Chuka hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Lawn ka print

Ek larki ka dil sub se ziyada kab dukhta hai?
_
_

:
:
:
jub wo kisi kam wali ko apne jaisa lawn ka print pehne howe dekhti hai

by Sabir shah (few years ago!)
Faasla rakhain

Faasla rakhain…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wrna pyaar ho jae ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pagal Dentist Se

Pagal Dentist Se:
Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?

Dr: Nahi.

Pagal: Me To Nikal Leta Hun.

Dr: Wo Kese?

Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p

by Mazhar Khan (few years ago!)
A Girl asked Nargis

'A Girl asked Nargis:
Aunty Aap k pass Car, Bangla our Bara Bank Balance hay.
....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ki BIWI ne Pathan ko

Pathan ki BIWI ne Pathan ko SMS kiya:

“Ghar kb aa rahe hoo..?
Msg ker k batao…!!”

Pathan ne SMS me likha:

“Ni bata sakta balance kam he..”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
GIRL-dear,sunday

GIRL-dear,sunday 1st show k BALCONY k"CORNER"wale 2 ticket book kr k Rkhna..

BOY-Lekin"CORNER"wale ticket nai mile toH??

GIRL-TO MOVIE dekhenge...

by Pak101.com (few years ago!)
After exams

Father to son after exam: " Let me see your report
card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to
scare
his parents."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boys ka common sense zero

Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love
U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
student life

Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!

by inayat khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook