Kesa lgta hai
Kesa lgta hai jb Raat k sannatte me HAWA k jhonkon k Sung
Khamoshi se chalty Hue koi Chupke se Aaye
Ap ko tham le Or kahe
Chal Shabash KAKA Mobile Kad :)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1064 views
Similar Jokes
3 Idiots Best Line –
“Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke tumhare peeche aayegi!”
by Pak101.com (few years ago!)
There was a blonde at a stoplight and it said “walk.” She started walking and, when she was in the middle of the street, the sign turned to “don't walk.” So she stopped.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.
Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.
Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,
Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”
Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri
saheli hai.
Kharcha karo to bole ‘Darling,how ru?’
Na karo to bole ‘Brother,who ru?’
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa To Doctor: “Main Susu Subha 6 Baje Karta Hu Aur Potty 7 Baje Karta Hu.”
Doctor: “Phir Isme Problem Kya Hai?” . . .
Santa: “Doctor Saab, Par Meri Aankh Subha 8 Baje Khulti Hai.“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)
2 PATHAN bank lootne gay par GUN
bhool gay.
Phir bhi bank loot liya.
KESE?
Bank manager bhi PATHAN tha
Bola GUN kal dikha jana
Hum ko zuban ka etbar hy.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
What is the difference between a battery and a woman?
A battery has a positive sid
by usmanzahid (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Miss:agr apna character acha karna ho to apni har teacher ko maan samjho
student:lakin miss is se to hamare abu ka character kharab ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)