Top Class Ka Reply.

Top Class Ka Reply.

Girl to Boy:

Ek taraf Paisa hy
Ek taraf Dimag

Kia lo ge?

Boy: Paisa

Girl: Galat... agr ma hoti tou Dimag leti.

Boy: Jis k pas jo nahi ha , wo wohi leta ha :P

by Pak101.com (few years ago!) / 1029 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,

Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete…

by khalid hussain (few years ago!)
Baap:Beta maine tere liye

Baap:Beta maine tere liye ek Ladki dekhi hai.Vo Roopavati, Gunavati aur Sheelavati hai.?

Beta:Lekin Papa mai kisi aur se pyar karta hoon, Vo "Garbhavati" hai...

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari Koi Akhiri Khawahish?

Santa Ki Bevkoofiyo Ki Wajah Se Judge Ne Usko Elecrtic Chair Pe Bitha Kar Maut Ki Saza Sunayi.

Jab Usko Chair Pe Bithaya Gaya
To Jallad Ne Us Se Pucha: “Tumhari Koi Akhiri Khawahish?”
Santa Gabrate Hue: “Mujhe

Darr Lag Raha Hai, Please Mera Hath Pakad Lo“

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bhoot Apne Baal Katvane Naayi Ke Paas Gaya

Ek Bhoot Apne Baal Katvane Naayi Ke Paas Gaya.
Naayi Ke Pass Pahle Se Hi

Customer Bethe The, Bola: “Baad Mein Aana, Abhi Main Busy Hoon”

Bhoot Ne Kuch Aisa Bola Ki Naayi Ko Heart Attack Ho Gaya,
Kya….?

Bhoot: “Sar Rakh Kar Ja Raha Hoon, Tum Baal Kaat Dena Main, Baad Mein Le Jaunga“

by Pak101.com (few years ago!)
Ishq Bahut Kuch Karva Deta Hai

Do Gadhe Aapas Mein Baatein Kar Rahe The.

Pehla Gadha: “Yaar Mein Jis Dhobi Ke Ghar Kaam Karta Hoon, Wo Mujhe Bahut Marta Hai”

Dusra Gadha: “Tu Ghar Chod Kar Bhaag Kyo Nahi Jata”

Pehla Gadha: “Kya Batau Yaar Dhobi Ki Ek Bahut Sunder Ladki Hai. Vo Jab Bhi Shrarat Karti Hai

To Dhobi Kehta Hai Ki Teri Shadi Kisi Gadhe Se Kar Dunga. Bas Yeh Soch Kar Ruka Hua Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
do saboot aur

wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.

JUDGE: kitaab paish ki jaye

(kitab pesh ki gaye)

judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..

JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein

by Abdul Hannan (few years ago!)
BAHU K 1-2 affair sunne k baad

BAHU K 1-2 affair sunne k baad sasur ne suicide karli
3-4 k din baad sohar ne bhi suicide kar li,

magar SAAS chup aur zinda rahi.

Kiyu?

“KION K SAAS BHI KABHI BAHU THI”.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
50 paise nai 50 rupee don ga

Faqeer:50 paise de de, me ne 3 din se khana nai khaya.
Admi:50 paise nai 50 rupee dunga,pehlay ye bata 50 paise me khana kahan se milta hai.

by Sabir shah (few years ago!)
cold drink

Teacher:
Batao cold drink Nuqsan Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan;-)

by A. Sami (few years ago!)
why i hate

Why I Hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...

by Abdul Sami (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook