Height of kanjosi

Height of Kanjoosi
Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch
gya

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 898 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Munna: I Sent love letter

Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.

Circuit: Then what hapned?

Munna: Nothing she married da postman

by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor to injured patient

Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
... .
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Because of

Teacher :Because of
Gandhiji’s hard work what
do we get on 15th August.

Student:A holiday

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile Me Kuch

Sardar:
Mobile Me Kuch Mp3 Load Krna He

Servicing Man: Memory Card He?

Sardar:
Nahi Kya Ration Card Chalega?

by Pak101.com (few years ago!)
Ye daulat bhi lelo

Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa: Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..

by Pak101.com (few years ago!)
aek ghante baad

Pathan Apny Bety k liye

Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti

Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum

1 Ghanty k baad aaye ga...:-p

by @irha@ (few years ago!)
Sardar

Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 band kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Yra Ye "Sent Msg" Kya hota hy

Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay

Khushbu wala Msg

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan rooz sugar check karta

ek pathan roz kitchen ja kar cheeni ka dabba kholta aur band kr deta...
..
..
..
.. kyun???
..
..
..
..
kyun k doctor ne kaha tha: apni sugar roz check kia karo... :D :D

by WAQAR (few years ago!)
Santa Banta ki khoob pitai huyi

Santa Banta ki khoob pitai huyi.Par Q?Q ki Dono B’Day party me muft ka khana khatepakde Gaye aur kehne lage:...“Hum Ladki walo ki taraf se hai” :P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook