Height of kanjosi
Height of Kanjoosi
Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch
gya
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
... .
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :Because of
Gandhiji’s hard work what
do we get on 15th August.
Student:A holiday
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Mobile Me Kuch Mp3 Load Krna He
Servicing Man: Memory Card He?
Sardar:
Nahi Kya Ration Card Chalega?
by Pak101.com (few years ago!)
Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa: Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apny Bety k liye
Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti
Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum
1 Ghanty k baad aaye ga...:-p
by @irha@ (few years ago!)
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 band kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay
Khushbu wala Msg
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek pathan roz kitchen ja kar cheeni ka dabba kholta aur band kr deta...
..
..
..
.. kyun???
..
..
..
..
kyun k doctor ne kaha tha: apni sugar roz check kia karo... :D :D
by WAQAR (few years ago!)
Santa Banta ki khoob pitai huyi.Par Q?Q ki Dono B’Day party me muft ka khana khatepakde Gaye aur kehne lage:...“Hum Ladki walo ki taraf se hai” :P
by Tanveer Hussain (few years ago!)