Pappu-Yha se Airport Kon si bus
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!) / 1133 views
Similar Jokes
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Billu: WHAT IS LOVE?Tillu: JAB GIRLFRIEND
PAADE AUR USKI BADBOO BHI TUJHE GULAB KI
KHUSHBOO KI TARAH LAGE.Tab Samajhna Tujhe
Sachcha Pyar Ho Gaya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan:
Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar:
Thanks Yar
by Mohammad Ali (few years ago!)
35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche
Kachre Ke Dibbe Me Giri.
.
Ya Dekh Kay Santa Nay Kaha
Husband Zyada He Shokeen Lagta Hai
Werna Abhi 5 10 Saal Aur Chal Sakti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mai Ullu kharedne gya par Nhe khareed ska.
Major Rohail: Kyu? Qeemat zeada tha ya Ullu pasand nhe aya?
Pathan: Ullu ne mre sath jane se inkar kr dya.
by Pak101.com (few years ago!)
2 students raat mai parhty howy
1st: what's the time?
2nd ne pathar utha kar samny ghar par mara
1 aurat nikli owr gussy se boli "Kameeno Ab tu so jawo raat ky 3 baj gaye hen
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2011 Ka Sab Sy Btmiz Bachaa,
Dukandar Sy:
Uncle Rang Gora Krne Wali Cream Hae..?
Dokandar:
Han Hai.
Bacha:
Te Mama Apni Bachi Nu Lawanda Q Nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Baba Ji ka dera bohot chamatkari hai. Sach mano vaha jo bhi koi buri niyat se jata hai, jalke bhasam ho jata hai.
Salman vaha gaya to bhasam ho gaya..
Hrithik bhi bhasam ho gaya..
Malika vaha gayi to..
...to anarth ho gaya..
Babaji jalke bhasam ho gaye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Police station me aik admi mujh arest kar lo maine apni bv ke sar pe danda mara hai,
police:wo mar gai,
admi :nai wo bach gae hai ab meri khair nai
by Sabir shah (few years ago!)
A Boy and Girl sitting in a cafe girl's mother see
her with a boy and calls her...
MOM - kahan par hai?
... GIRL- exam de rahi hu.
MOM- agar is exam ka result ayaa toh jaan se maar dungi
by Pak101.com (few years ago!)