Upperwale ki daya se teen

Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1095 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Master Ji Aur English

Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----

Bacho ye ,, 'M',, hai .

M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----

Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??

aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...

by Pak101.com (few years ago!)
1 tiger ny 1 sardar ko zoo me mar dia



1 tiger ny 1 sardar ko zoo me mar dia

1 bndy ne pucha tm ny sardar hi ko Q mara?

Tiger: dimag khraab kr dia tha, kb se keh rha tha

“inni wddi billi”

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek kanjoos ko electric

Ek kanjoos ko electric current laga...

Uski wife:-
Aap theek toh hai na?

Kanjoos:-
.
.
.
.
.
.
.
.
Mai theek hu... tu meter dekh unit kitne badhe...!! :P

by Pak101.com (few years ago!)
active pasive me diff btao

Teacher: active pasive me diff btao

Studnt: active> tere mast mast 2 ne’en mere dil ka le gai chain

Passve> mere dil ka le gai chain tere mast mast 2 ne’en.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
After 70 yrs u still address

Man: After 70 yrs u still address ur wife as Darling, Love, Honey. What's the secret?

Old Man: Her name slipped from my mind 10 years ago and I'm scared to ask her wat it is?

by Pak101.com (few years ago!)
BSNL ka network

BSNL ka network
AIRTEL ka balance aur
FACEBOOK par mili ladki ka...
.
.
.
.
.
.
.
.
Kuch pata nhi kab kaha udd jaye :D
To Bach ke Zara Boys..

by Pak101.com (few years ago!)
agree?

R u agree-
Call summary
Boy to boy= 00:00:59
Boy to mom= 00:10:30
Boy to dad= 00:02:36
Boy to girl= 01:15:01
Girl to girl= 00:29:59
Girl to boy= 00:00:05

by Zia Rasool (few years ago!)
Golu, Molu se

Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu : arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai

by Pak101.com (few years ago!)
BOY:Mujhe maaf karna

BOY:Mujhe maaf karna
Maine aapse chupaya tha k Meri Mangni ho chuki he

GIRL:Koi baat nhi
Chalo Aj mai tumhe apne BACCHO se milati hu

by Pak101.com (few years ago!)
girl friend to sardar

On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”.

by Asim Raza (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook