Pathan went 4 interview
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yaad Hai Tumhe Wo School Ke Din?
Hum Kitna Khelte The,
Baatein Karte The,
Jhagadte The,
Haste The,
Rote The,
Nahi Yaad?
Kaise Yaad Hoga Hum Ek School Mein Kaha Padhte The.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek purani adakara ek qasbey mein gyee to log us key gird jama ho gyey. Woh khushi key aalam mein boli, “Aaj 35 saal ki umer mein bhee utni hi maqbool hoon jitni 15 saal ki umer mein thee”
Abhee woh khamosh hui hi thee key ek nojawan bol para, “Kia waqai aap ki umer 35 saal hey?”
“Beshak!” adakara ney jawab diya
“Aap ko apni woh film to yaad hi ho gi jis mein aap ney ek bewa ka role kiya tha, or woh bacha bhee yaad ho ga jis ko us film mein loriyaan suna suna ker sulaya kerti theen”, nojawan ney poocha.
“Haan haan, bilkul yaad hey, aisey lagta hey jaisey kal ki baat ho” adakara boli.
“Mein wohi bacha hoon, or meri umer 35 saal hey”, nojawan ney sanjeedgi sey jawab diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jo cin pin zon in pui aa tabi tabi MUNNI a ooi ooe.Chan pang to kyaang.
preshan na ho
China sy pegham aya hy k
Munni ki badnaami ka brrha afsos hua..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: navy mein kaam hai. karoge?
Banta: zaroor. kya kaam hai?
Santa: jab ship beech samundar mein ruk jaata hai, to tumhe peeche se use dakhelnaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Vs Sardar
Pathan 2 sardar: Bakre ki zubaan pakai hai khao ge ?
Sardar: Main mun se nikli hui cheez nahi khata.
Pathan: To phir anda bana don…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:rat ko 1 admi ne chaku dekha kar loot lia.
Dost:lakin tumhare pas tu hamesha pistol hoti hai.
Sardar:wo me ne li chupa di thi warna wo bi le jata.
by Sabir shah (few years ago!)
Pakistan me kash itni bijli aa jae
faraz
hum apne mobile pe dekh len "battery full"
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan chilke samait kela kha raha tha
kisi ne pocha cheela kiun nai hai,
pathan :mujhe pata hai is k adnadr kela hai.
by Sabir shah (few years ago!)