Swarg Jaisa Narak
Yamraj--Tumne Paap aur Punya dono kiye hai, Isliye Swarg Jaisa Narak milega.
Man--Wo Kaise?
Yam--Agle Janam me Shadi to hogi Lekin wahi Purani Biwi ke saath
by Pak101.com (few years ago!) / 1204 views
Similar Jokes
Students ki 7 Nishaniyan
1- Ratta marny ko Mehnat Kahna
2- Har semester mai ye azam karna ke "Es Semester mai sath sath Parhunga"
3- Mobile Off karky parhna owr 5, 5 mint baad mobile ON karke dekhna ke koi msg tu nahi aya
4- Group study mai bar bar kahna ke "Agar ab kesi ne chawal mari tu group se bahir"
5- Parhny se pahle Course ke Page ginna owr gin kar khof se band kar dena
6- Har Lecture ke End mai sath wale larka se pochna "yar tere pas kal wala lecture hai"
7- Yaar apni Degree ka koi Scope nahi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
BUSH:
Humary pass
Britny
Julie Robert
Anjelina Joli
sab ha!
Tumre pass
kya hay?
MANMOHN SINGH:
Humary pass Imran Hashmi he!
Bhej do sab ko
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay
hain????????
Boss:
Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat
hoti hai………….=
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir: kal class me kyu absent tha?
Boy: girlfriend se milne gaya tha.
Sir: kis liye?
Boy: yes Sirr.. bauhat saare KISS liye……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Puts His Hand on his Girlfriend's hand.
While Driving from Islamabad to Lahore.
She smiles and said: You can go Further.
And
Pathan Drives to Multan
by Abdul Hannan (few years ago!)
Biwi ney apney shohar ko khoob maara .
Shohar rota aur aahain bharta hua keh raha tha:
jo bhi karwa raha hai
America karwa raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Fair & Lovely Ki Unseen Ad
Maa: “Nalayak, Itni Raat Tak Kaha Thi?”
Beti: “Mom, Boyfriend Ke Saath”
Maa: “Kar Aayi Na Muh Kala?”
Beti: “To Kya Hua Maa, Fair & Lovely Hai Na.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Gf Romantic Mood mai thi usne santa se kaha mere gahr koi nahi hai aa jaao
Santa-tu mere ghar aajamere ghar sab log hain.Tera man lag jaayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan's Wife: Main kapray nichor nichor k thak gayi hon, Tum mujhe ek Spinner kyon nahi dila detay?
Next day Pathan SHAHID AFRIDI ko le aaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)