Pathan
Pathan was weeping,
Admi:Q rotay
ho
Pathan:meri murghi mar gya hay
Admi:mra baap mr gya
mgr me to nai roya
Pathan:O tera peyo keraa anday dendi si
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
The funniest situation in student life
when we have no idea what to write
in the exam paper n the supervisor comes
and
says, “please cover your answer sheet”
by lescol (few years ago!)
Patient: I always see spots before my eyes. Doctor: Didnt the new glasses help? Patient:
Sure, now i see the spots much clearer.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Lrka: Meri os jgah
hath lagao jahan
haddi na ho
Lrki
muskratey huey:
Chal phir nikal
bahir,
pakron
.
.
.
.
.
.
.
.
zubaan ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagi ki shurowaat "S" Se hoti hai.
Sooraj
subah
school
sabaq
service
us k baad shaadi
aur pher
satya naaas.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Askd The QuaIification 4rom Beautiful Girl
Girl Replied: Double M.A
Sardas Askd:
Kyun Pehla Galat Ho Gya Tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?
2 sardar:
illegal ....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Bhikhari(Paisa maangte hue): Bhagwan Ke Naam Pe
Kuch De De!
Amir Aadmi: Aaj Kuch Nahin Hai,Kal Aana!
(Ye paise na dene ka silsila kaafi dino tak chalta raha!Phir
ek din finally bhikhari ne try mari!)
Bhikari: Bhagwaan Ke Naam Pe Kuch De De!
Amir Aadmi: Aaj Kuch Nahin Hai,Kal Aana!
Bhikhari finally chidke Bola: Saale Is Kal Kal Ke Chakkar
Mein Mere Lakhon Rupayae Phanse Hue Hain!
by Pak101.com (few years ago!)
Man saw a snake on bed of his Mother-in-law.
Man to snake: Meri saas ko das lay.
Snake: Abay Kya das lay? Main esi say to apna zehar recharge karwata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)