Girlfriend ke aansu aur boyfriend
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
Aik Chunti or haathi ki love marraige hui,
Aglay din haathi ki death ho gai,
Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
They say that marriage makes a man dizzy, and
it`s true. As soon as I got a wife, I lost my balance
at the bank
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep your study ahead
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?
Biwi: Hamara Dupatta.
by Pak101.com (few years ago!)
One day pappu went 2 hotel for dinner, ordered chicken and waiter comes with the order.
Pappu: Murge ki taange kahan gayi bhai?
Waiter: Sir, Murga langda tha….
Pappu: Aur Dil kahan gaya?
Waiter: Sir, Murgi ne chura liya….
Pappu: Abey toh Dimaag toh hona chahiye?
Waiter: Sir, actually murga SARDAR tha…
by Pak101.com (few years ago!)
SHADI SE PEHLE
Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!
SHADI K BAAD -
Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
SON:
Abba idher AA.
MOTHER:
Aise nai boltey beta,
Abba ko izat ke sath bulate hain.
SON:
Abba Izzat k sath idher aa ja
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
police-park me aise Q baite ho?
man-hum dono shaadi shuda hai.
police-to ghar me baito na.
man-iska pati or meri patni manege nhi..
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)