Girlfriend ke aansu aur boyfriend

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?

GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,

Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!

by Pak101.com (few years ago!) / 908 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aik Chunti or haathi ki love marraige hui,

Aik Chunti or haathi ki love marraige hui,

Aglay din haathi ki death ho gai,

Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
That marriage

They say that marriage makes a man dizzy, and
it`s true. As soon as I got a wife, I lost my balance
at the bank

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: What are you doing now a days

Pathan: What are you doing now a days

Friend: I’m doing my FSc.

Pathan: Do whatever you did, but you should keep your study ahead

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhara Hamara

Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?


Biwi: Hamara Dupatta.

by Pak101.com (few years ago!)
Chicken And Waiter

One day pappu went 2 hotel for dinner, ordered chicken and waiter comes with the order.

Pappu: Murge ki taange kahan gayi bhai?

Waiter: Sir, Murga langda tha….

Pappu: Aur Dil kahan gaya?

Waiter: Sir, Murgi ne chura liya….

Pappu: Abey toh Dimaag toh hona chahiye?

Waiter: Sir, actually murga SARDAR tha…

by Pak101.com (few years ago!)
SHADI SE PEHLE

SHADI SE PEHLE

Boy: Aakhir wo din aae ga kb
Girl: tm muje chor to nhi doge
Boy: no way esa sochna b mat
Girl: Roz shoping kraogy
Boy: Q Nhi, Bahot Sari
Girl: tmhari zindgi me koi or to nhi?
Boy: no yar
Girl: do u love me.
Boy: yes dear.
Girl: oh dear!

SHADI K BAAD -

Ab zra ye sms neechey se ooper
prhen..:P:P

by Mazhar Khan (few years ago!)
abba idhar aa

SON:
Abba idher AA.
MOTHER:
Aise nai boltey beta,
Abba ko izat ke sath bulate hain.
SON:
Abba Izzat k sath idher aa ja

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu while filling form

Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!

by Pak101.com (few years ago!)
police-park me aise Q baite ho?

police-park me aise Q baite ho?
man-hum dono shaadi shuda hai.

police-to ghar me baito na.
man-iska pati or meri patni manege nhi..

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya

1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya

jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai

Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook