police-park me aise Q baite ho?
police-park me aise Q baite ho?
man-hum dono shaadi shuda hai.
police-to ghar me baito na.
man-iska pati or meri patni manege nhi..
by Pak101.com (few years ago!) / 1040 views
Similar Jokes
Teacher: Today, we're going to talk about the tenses. Now, if I say "I am beautiful," which tense is it?
Student: Obviously it is the past tense!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Jab Hum Chota Tha
Tab Hum Minar-E-Pakistan Se Gir Gaya Tha
Dosra Pathan:
Tum Mar Gaya Tha Ya Bach Gaya Tha
Pehla Pathan:
Hum Ko Yad Nahin
Uss Waqt Hum Boht Chota Tha:-/
by Pak101.com (few years ago!)
Faqir: Baji bhoka hun Allah K naam par khana de do
Baji: Khana abhi nahi paka
Faqir: Baji FaceBook pe BABA NIAZ k naam se hun, pak jaye to wall pe update kr dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne “pent”
dho k parosan ki Shalwar k
pas sukhne k liye dal di aur awaz di
behen je jB tm Shalwar Utarogi tu muje Awaz dena ma bi
“pent” Utar Longa..:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu-Dadi, kya hum hamesha 5 hi rhnge? Aap, Papa, Mummy, Mai,Bahan.
Dadi-Nhi Beta Jab tumhari Shadi Ho Jaygi to Hm 6 ho Jaynge.
Pappu-Fir Behan k Shadi ho jaygi to hm 5 ho jaynge.
Dadi-Nhi Beta Jb 2mhara Beta hoga to hm fir 6 Ho jaynge
Pappu-Fir Ap Mar Jaoge to hm fir se 5 ho jaynge
Dadi-Chup kr Kuuttte
Chl So Jaa…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
"Humans r Soluble in water"
by Abdul Basit (few years ago!)
Dear Kanjoos customer, U have now subcribed kanjoosi package.
You can enjoy saving of sMs.
Your subcription title kanjoos is valid till Allah give U taufiq 2 send sMs.
by lescol (few years ago!)
What does sardar ji do,after making photo coppies??
He compares them with the originals to check the spelling mistakes.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikari:
ALLAH k nam pr kch de do.
Pathan 100 ka note dikhaty huy bola:
kia tmhary pas 50 hai?
Bhikari:
khushi se g hain
Pathan:
to kocha pehlay wo kharch kro
by hearthackervsgirls (few years ago!)