Funny
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
Na cheeno mere mulk ki larkiyoo se Mobile ki service "REHMÄÑ MÄLIK"
.
.
.
.
.
.
.
Ek yahi to kam hai jis ki waja se wo gar k kam waqt se pehly kr leti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek newspaper me chhapa ki…
“50% ladkiya bewkoof hoti hai”
.
.
Is baat par ladkiyo ne khub halla machaya..
.
.
Fir next day jab ye chapa k”50%
ladkiya bewkoof nahi hoti”
.
.
Tab jakar ladkiya shant hui
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge: Y U've StolenMoney 4rm Dis Man
Sardar: My Lord I've NtStolen Money. He JstGave It 2 Me
Judge: Whn He Gave UMoney?
Sardar: Whn I ShowdHim Gun ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher told all students in a class to write an essay on a cricket match.
All were busy writing except Santa.
He wrote `Due to rain, No Match!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne pathan ki beti ka rishta manga,
Pathan ne santa ko bahut mara,
Mar kha ke santa utha,
Kapde jhat ke santa bola,
To phir main inkar samjhu…….
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Doctor Se: Mere Wazan Bhot Ho Gaya Hai
Doctor: Tum Rozana 5 kilo Meter Padel Chalo
1 Saal Baad pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
O Tera Khana kharab khabees Wazan Tu Kam Ho Gaya Hai
Magar Hum
“AFGHANISTAN” Puchnch Gaya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sunehri BaT
Insan Apni Khubsurti, Kpron Or Taleem Se Nhi Pehchna Jata
Balky Wo Agr Ksi Chiz Se Pehchana Jata Hy To Wo Hy Sirf Or Sirf Uska
Shanakhti Card.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi .
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi .
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Child: Mom is bar hum sare patakhe is shop se lenge.
Mom: lekin beta ye to girls hostel hai.
Child: Papa to kehte hain k sari phul-jhariyan yahi rehti hain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
santa was playing Chess with his Dog!
Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent
hai....
santa: kiya khaak intelligent hai,
5 me sey 3 to mai jeeta hun...
by Tanveer Hussain (few years ago!)