Sadhu Ji Ki Yatra
T.T Train Main Ticket Check Ker Raha Hota Hai Toh Ek Sadhu Se Bola.
T.T To Sadhu: “Ticket Dikhao?”
Sadhu: “Ticket Toh Nahi Hai”
T.T: “Kahaan Jana Hai?”
Sadhu: “Jahan Ram Ji Ka Janam Hua Thha”
T.T: “Chal Mere Sath”
Sadhu Hairani Se: “Kahaan?”
T.T: “Jahaan Krishan Ji Ka Janam Hua Tha – Jail“
by Pak101.com (few years ago!) / 1190 views
Similar Jokes
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER :Give me three reasons why the world is
round
Pupil : Well my dad says so, my mum says so and
you say so !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar :inam kis ko mile ga?
2nd sardar:aage wale ko.
1st sardar:pechy wale pagal kiun bhag rahe hain.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Larai me Pathan ne Bullet Proof Jacket ki jaga Macher dani pehan rakhi thi..
Poocha: Q...?
Pathan bola: Jis me macher nai gus $kta us me goli kese gusse ga.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nanhi bachi- “Dadiji, kya aap acting bhi karti hai?”
Dadi- “Nahi to, lekin kyo?”
Bachi- “Subah maa pitaji se kah rahi thi ki yadi
aap yaha rahi to drama to jaroor hoga”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patni: Kaash tum aise SMS hote jise
Main Zindagi bhar save karke rakhti!
Pati: Air kaash tum
aisi ringtone hoti jise
main har hafte badal sakta….
by Pak101.com (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by ashfaq (few years ago!)
Husband:
Aaj Tumne Ye Kaisa Khana
Banaya Hai,GOBAR Jaisa….
Wife- HEY RAM!!
Is Aadmi Ne Kya-Kya Taste Kar
Rakha Hai….
by Pak101.com (few years ago!)