One day James Bond goes
One day James Bond goes to buy a pan. The pan walla asks him 4 Rs. for the pan but James Bond gives him only 1.5 rs.
When paan waala asks him for the rest of the money, Bond replies…??
Dhai(2.5) another day!
by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
pathan proposed a girl.
With a romantic poetry
billi mar gai razaai mai
mai paagal hun teri judai mai,
pani mai machchar tair nahi sakta
gul khan tere bin reh nahi sakta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Jungle Mein Mor Aur Morni Bethe The, Mor Ka Man Morni Ko Kiss Karne Ka Kiya,
Mor Morni Ko Kiss Karne Hi Laga, Ki Morni Use Rok Ke Idhar-Udhar Dekhne Lagi, To Mor Ne Puchha,
Mor: “Kya Hua Janu?”
Morni: “Dekh Rahi Hoon Aas-Pass Discovery Wale To Nahi Hai Saale ‘MMS’ Bana Lete Hain“
by Pak101.com (few years ago!)
A naughty answer given by a woman when asked: How do you feel when any man gives u a flying kiss?
Woman: I hate such lazy men
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man Was Complaining 2 A Frnd
I'd It All
Money, A Beautiful House, A Big Car, D Luv Of A Prety Gal Thn Its
All Gone
Frnd: Wht Hapend?
Man: My Wife Found Out :
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Indian Minister Obama Ke Saath Beach Par Jata Hai, Baaton-Baaton Mein Obama Ne Puchha
Obama: “Tumhe Swimming Aati Hai?”
Indian Minister: “Nahi”
Obama Hanste Hue: “Tum Se To Kutta Achha Hai Wo Bhi
Swimming Kar Leta Hai”
Indian Minister: “Tumhe Aati Hai?”
Obama Ne Fatafat Jawab Diya: “Haan”
Indian Minister: “To Sale, Tum Mein Aur Kutte Mein Farak Hi Kya Hua?“
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Apne 6 Saal Ke Bete Ko Sulate Hue Bola.
Baap: “So Ja Beta Nahi To Bhoot Aa Jayega”
Beta: “Papa, Aap Logo Ko To Bas Romance Karne Ka Bahana Chahiye, Chahe Bachhe Ki Fat Jaye Bhoot Ke Naam Se“
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa
Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
All happy Husbands behave like Amir Khan in Ghajini -
Biwi ki sunte hain,
Samajhte hain,
Aur.
15 Minute ke Baad sab Bhool Jaate Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Iqbal (Ahmad say):dunya ka sab say taqat war aadmi kon hai?
Ahmad: traffic police jo sirf hath kay aik isharay say sainkron garyan rok leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)