Kuch log
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja
se garmi ki aadi hain .
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press
kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot
ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Station Jany K Kitne Paise Logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main Kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche Betho Hum Le K Jayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka Tum mere sapno me khwabo me jazbato me rahti
ho ladki bhaiya tumko kisi ne bewkoof banaya hai
mai toh haryana mein rahti hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
EK LADKE NE AMROOD KHRIDE OR USME SE KIDA NIKLA. AGLE DIN USNE AMROOD WALE KO KHA ISME KIDA NIKLA HAIN TO USNE KHA YE TO KISMAT KI BAAT HAIN. AAJ KIDA NIKLA HAIN KYA PTA KAL TERA MOTER CYCLE NIKAL JAYE.
by Pak101.com (few years ago!)
When I stopped the bus to pick up Chris for preschool, I noticed an older woman hugging him as he left the house.
"Is that your grandmother?" I asked.
"Yes," Chris said. "She's come to visit us for Christmas."
"How nice," I said. "Where does she live?"
"At the airport," Chris replied. "Whenever we want her, we just go out there and get her."
by WAQAR (few years ago!)
Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:
by Pak101.com (few years ago!)
A child prayed to god shivji
plz give a cycle
bt he did't get
next day he stole a statue of
Ganesha & wrote a letter to Shivji
AGAR BACHA CHAHIYE TO CYCLE LEKE MANDIR AJA>>>>>>>>>
by Pak101.com (few years ago!)
Santa orders Pizza..
Waiter: Sir should i cut it into 4 pieces or into 8 pieces..?
Santa: 4 hi karde 8 khaaye ni jaane..:-D
by tahir bashir (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji
kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan
Khan thay!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)