3 kale dost
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1149 views
Similar Jokes
TC: I think ur son is above 12, he needs a full ticket.
Lady: How he can be 12? I hav been married for 10 years.
TC: I collect fares not confessions.
by Pak101.com (few years ago!)
Is it true that you were present until you left the building?
Who was it that got killed in the accident - you or your sister?.
When the two cars collided, how far away from each other were they?
Was that the first time that your brother had committed suicide?
When he took your photo, were you present?
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was visiting her blonde friend, who had acquired two new dogs, and asked her what their names were.
The blonde responded by saying that one was named Rolex and one was named Timex.
Her friend said, "Whoever heard of someone naming dogs like that?" "HELLLOOOOOOO......," answered the blond. "They're watch dogs!"
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Pathan:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Pathan:4
Girl:Nhi!Sirf 1,Kiuki Usky Baad To Tmhara Pait Khali To Nhi Rahega Na
Pathan:Wah Yara Kamal Hogya!Hm Apny Dost Ko b Batayega..
Pathan,Dost Sy:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Dost:5
Pathan O Yara!Tu 4 Bolta To Itna Mazedar Joke Sunata!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Engineering Collage Se Tum Kya Samajhte Ho.
Pappu: Jab 12th Main acche Marks Aane Par Punishment Nilta Hai, To Engineering Collage Main Jaana Padta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
jb Murghay ko pta chala tou wo murghi k pas gaya r bola k muj my kia kami hai?smart hon kaway sy ziyada khobsurat hon tmhari bradari ka hon?
Murghi: Me tmhary jezbat ki qadar krti hon,lakin wo air force my hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko
pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)