SARDAR building se gir gea
SARDAR building se gir gea
Doctor said: He is dead
Sardar Hosh me aa k bola
My zinda wan
SARDANI boli: peya reh KANJRA Tenu doctor nalon botha pata ae:-
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Log Bus Ke Intezaar Main Khade The.1 Funny Bhikari Aaya,
Sab Logon Se Bheek Maangi,Paise Kamaye Or Taxi Main Baith Kar Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…
Same rules should be applied in Examz!
(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.
(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.
(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.
(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.
(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik pathan airport sy bahir aya tou samnay taxi wala kharaa tha pathan ny poocha
sadar jaye ga taxi walay ny kaha jaye ga tou Pathan bola tou jao idhar qiun khara hy
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 Wife:
Parda Karlo Aagey Sindhiyon Ka Area Hai Thori Dair K Baad
Wife 2 Husband: Ab Tum Parda Karlo Aagey Pathano Ka Area Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj nahin aaya, kaha na kabhi kabhi aata hai yaar.
by Pak101.com (few years ago!)
BBC Reporter Pathan Se:
Ye Batayien K Platform Pr
Kharay Saray Pathan Kese Maray?
Pathan: Ek Elaan Hua K Train Platform Par Aa Rahi Hai
Sab Ne Patri Par Chlang Laga Di
Reporter: Phir Aap Kese Bach Gye?
Pathan: Mein Khudkushi K Liye Patri Par Leta Tha
Ye Elaan Suna To Mein
Platform Par Ja Kr Lait Gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne bachchon se poocha, tum future mein kya karna chahte ho?
Ram: Main pilot banna chahta hoon.
Vinod: Main doctor banna chahta hoon.
Deepa: Main achchi maa banna chahti hoon.
Ravi: Main Deepa ko help karna chahta hoon :P
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pthan Ki Murgi Bemar Hui,
Sardar: tum eska sadka utar lo
To phir
.
.
.
.
.
.
.
.
Phir kya hona tha, PATHAN ne murghi k lye 1 “Bakra”
sadqa kr diya.@
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Let's play a game.
Its very interesting
Ready?
3
2
1
.
Start
.
.
Kia start?
Nalayk
Koi kam b kar liya karo
Har waqt khelne ki pari rehti ha!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar apne GF kay paas jata aur baar baar gir jata. Jub who tesre dafa girra to us ke GF kehte sardar jee aap yeh kya ker rahe hain? Sardar kehta: I am falling in luv with you.
by Tanveer Hussain (few years ago!)