Santa & Banta got tired of
Santa & Banta got tired of
1 day a pigeon reaches Banta without message. Angry Banta calls Santa!
Santa: Oye, this was a missed call.
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
changu- yaar mangu bahut der se neend nahi aa rahi hai.
mangu- koi baat nahi tu uska wait mat kar aur so ja.
by Pak101.com (few years ago!)
Baba ranchoddas said
Neend k piche mat bhago,
Agar bhagna hai to padhai k piche bago,
Neend jhak mar k piche ayegi.
All IS WELL
by Pak101.com (few years ago!)
New Teacher: Students batao class mein lecture kaisa hona chahiye
Bholu: Teacher, Mini skirt jaisa, jisse jaruri topic cover bhi ho jaye aur sabka interest bhi bana rahe…
Teacher:Kal Suraj Par Lecture Dungi Sabko Aana Jaruri Hai….
Bholu:Teacher mein nahi aa sakta, Maa Itna Door Nahi Jane Degi…
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!!
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic Ke Sath Santa Bhi Dub Raha Tha,
Our Has Bhi Raha Tha.
Banta: Oye Kyu Hass Raha Hai?
Santa: Shukr hai maine return ticket nahi kharida.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patient: I will be fine after the operation, right?
Doctor: yes. But the operation is very complicated. Nine out of ten people die after this operation.
Patient: What? Then how come you are getting sure about my safety?
Doctor: Maybe you are the luckiest tenth person.
by Pak101.com (few years ago!)
Mom to bache:jo meri baat maany ga aur mere aage bilkul nai bole ka me use gift dun gi
chota bacha:lo g is tarah to sare gift abu k hon ge
by Sabir shah (few years ago!)
SANTA: "I Love U"
Means Kya Hota H?
GIRL: Mai Tumse Pyar Krti Hun
SANTA: Le 1 Questn Kya Pucha, Tu To Mujse Pyar Kr Baithi "Pagli"
by Pak101.com (few years ago!)
Three students coming out from examination hall
1st: I did not know the answer of single question
I have left the paper blank
2nd: I too
3rd: O shit
We all will fail
Teacher will say that we cheated in paper
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm
hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)