Apke 3 daant kese tut Gye
Dr-Apke 3 daant kese tut Gye.
GOLU:-BV ne kadak halwa banaya tha,Wo khaya
Dr:-To halwa khane se mana kar dete
GOLU- fir to 32 ke 32 tut jate
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Pati- Jab Maine ache kapde Pehn k Bazar Jata hu
to Sabziwala sabzi mengi deta hai Jab Gande Kapde
pehn k jata hu to sasti
BV- Kal se Katora le k jana
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hamari Light To Ab Is Tarha Se Aati Hy fArAz
Jaisey Shadi K Bad Beti Bap K Ghar Aati Hy
(acha abbu mai chalti hon, subha unhen kaam pe bhi jana hy)
by @irha@ (few years ago!)
1 pathan apna sara sammaan lekar, Geo news ke office gaya,
or bola wo aurat kahan hai jo kehte hai k kahin nahin jaeyega hamare sath rahiye ga,
hum uske sath rehne aya hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai
Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail
batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here,
then touches her earlobe and says here, then
touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai,
teri finger mien dard hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
sardar went a mirror shop and said iski garanty kya hai
shopkeeper ise ap 100 floors se niche girao to ye 99 floors tk nahi tootega
sardar wow pack it now
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri saheli hai.
Kharcha karo to bole ‘Darling,how ru?’
Na karo to bole ‘Brother,who ru?’
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tell me the name of any Microsoft Product?
Bunty: MS Excel
Lucky: MS Word
Bittu: MS Powerpoint . . . .
Pappu after thinking a lot, “MS Dhoni”!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Hindu ki Lottery Mai PARIS ka Tour Nikla
Usne apni BV ko phone kya:
“Janu mere Sath Paris chalo gi?”
BV Khushi se boli:
“Yes, Bilkul, Paris Jana to mera khuwab tha, Zarur chalu gi. Par Aap kon bol rhe hain?”
by Pak101.com (few years ago!)