Pati. jab main ache kapde pehn ker
Pati- Jab Maine ache kapde Pehn k Bazar Jata hu
to Sabziwala sabzi mengi deta hai Jab Gande Kapde
pehn k jata hu to sasti
BV- Kal se Katora le k jana
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1123 views
Similar Jokes
Sardar Got Into A Bus On 1st April
When Conductor Asked For Ticket
He Gave Rs.10/-
And Took The Ticket And Said April Fool I Have Pass
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy :tum mere lye kia kar sakti ho?
Girl:me dunia bhula dun gi teri chahat me.
Boy :to dunia ko rehne de facebook chor k dekha.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Question: Why do men die before their wives? Answer: Because they want to.
by inayat khan (few years ago!)
Santa Ek Din Apne Dost Ko Bade Dukhi Man Se Bata Raha Tha
Santa: “Bachpan Mein Maan Ki Baat Suni Hoti To Aaj Ye Din Na Dekhne Padte”
Dost: “Kya Kahti Thi Maan?”
Santa: “Jab Baat Hi Nahi Suni To,Mujhe Kya Pata Kya Kahti Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:
"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."
Please meri Madad karen
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me black bulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain
mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Masterji: kal school kyu nahi aaya. Santa: Gir gaya tha or lag gayi. Masterji: kahan gire, kahan lagi? Santa: Takiye pe gira tha aur AANKH lag gayi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar G Ko Invitatn Mila K:
Aap Ne Party Mein RED Tie Pehan Ke Aani Hai
Sardar G Party Mein Punhchey
To Dekha K Logon Ne Pent Shirt Bhi Pehni Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!)