Faltoo Kaam
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Santa: RIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se launga
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi's Teacher: Dekho bacho ek sundar ladki road par ja rahi hai, ise punjabi me convert karo.......
Student: Oye Kanjro O vekho
"Pataaka"
by Pak101.com (few years ago!)
Once a programmer drowned in the sea. Many Marines where at that time on the beach, but the programmer was shouting "F1 F1" and nobody understood it.
by Pak101.com (few years ago!)
Krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai: "Circuit, agar bus pe tu chade, ya fir tujpe bs chadJaye 2 kya hoga"!!
Circuit: "bole 2 bhai,dono baar ticket apani hi kategi." :D:P :D
roxy
by Pak101.com (few years ago!)
An American, a Chinese and a Pakistani went to the moon.
Then they looked at the earth and saw a long line.
American: This is our highest building of the world.
Chinese: No, this the Wall of China.
Pakistani: Stupid, this is line outside utility store to get sugar…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Zia Rasool (few years ago!)
Confidence Or Over confidence mai kiya farq ha.
Aap Apni GirlFriend ko Kiss kr sakte hain
Thats Confidence
Sirf Or Sirf Ap he kr Sakte Hain
Thats over Confidence!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)