Aik memon samander mein doob gaya
Aik memon samander mein doob gaya,
Us ne dua ki YA ALLAH mujhe nikal de,
Me teri raah mein aik Chawal ki degh doon ga.
Aik lehar ne is ko bahar nikal diya,
Bahar aa kar bola: Konsi Degh?
Foran aik lehar aayi aur is ko wapas le gayi.
Memon bola: YA ALLAH mein ne to poocha tha Chicken Ya Beef?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
If ur world is spining Round & Round..& Round….
Ur heart is beating fast ,
do u think its LOVE????
na Munna na its called high B/P…
by A. Sami (few years ago!)
Kal Fir ek Ladki Nazar Aa Gayi,
Jiski Pehli Baar Me Surat Dil Ko Bha Gayi,
Le Gaya Dinner Pe Jo Use
Bhookhi 2000 Ka Khana Akeli Kha Gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Mom, I want some fresh air..
Can I go for a walk..?
Mom: Yes, but tell your
“fresh air” to drop you home by 9 pm… :D :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aj ki taza tareen news .
..
.
.
.
.
.
.
.
.
News pepar pe ho gi parh lena aur mujhe bi btana.
by Sabir shah (few years ago!)
Ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal ka jawab do-patna kahan par hai?
ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Someone Asked Shakespeare:
“U Married A Girl Elder Than U, Why?”
He Showed Him A Calendar N Said
“A Week Has 7 Days;
...Can U Say Which Day Is Younger,
Either Sunday Or Saturday ??
So, Love Comes From Heart Not In Age”
Love Has No Age.
-MORAL:
Senior Girls R Also Available For Boys:P
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Pathan: Halwai se,Tum kitne saal se jalebi bna rhy ho!
Halwai: Bare fakhar se 30 saal se,
Pathan:lakh di lanat e Tere kolon aj tak jalebi sidhi nai bani..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi baat karte waqt uski mobile ko charge khatam ho gaya
:dur, mobile ka charge kiun khatam hota hai?
:sir, mobile ko CNG pe convert karo paysa khatam hoga magar charge khatam nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Nurse se:
Pani pilado...!
Nurse: kya pyas lagi hai?
Mareez (ghusse se):"Nahi"
Gala check karna hai kahi se "LEEK" to nahi....
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ny raod py khari car ke nichay kutty ko
leta hua dekha.
To kutty ko dum say khaincha our bola,
Baar nikal waada aya tu engineer!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)