murga kesa diya.
Santa jain: murga kesa diya.
Shopkeeper: Rs. 80 Rs. 50 Rs. 10
Santa jain: Rs. 10 Ka itna sasta kyu?
Shopkeeper: Saab isse aids hai.
Santa jain: de do khana hai, shaadi thodi karni hai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga
Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai
Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
JATT: Tumhe rajput kyon kehte hain?
RAJPUT: Hum apni baat pe jaan de dete hain,
aur tumhe JATT q kehte hain ?
JATT : QK hum bat bat pe jan le lete hain ;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kisi ke zindagi ki qeemat ka andaza
uski maut ke baad hi hota hai
Jese….
Zinda murghi Rs – 200
Aur
Chicken karahi Rs – 700
by Numan Malik (few years ago!)
1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.
Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?
Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.
Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?
Bacha: Wo cricket khailny gay hen.
Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?
Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.
Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.
Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu
by Mazhar Khan (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim
card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Google Earth give us the opportunity to go and see every part of world...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And what we do??We end up looking at our own house
by Mazhar Khan (few years ago!)
Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU school me hans raha tha
MOLU chup kar
GOLU-Q,tum kon ho?
MOLU-mai monitor hu
GOLU-mai CPU hu. Ab bol.
by Pak101.com (few years ago!)