gobi ka phool
Rose
Lotus
Tulip
Orchid
Sunflower
Jasmin
Lilly
All flowers r sweet but they have no comparison with u,
Kyun K
Gobhi K phool ki baat hi alag hai.
by @irha@ (few years ago!) / 1035 views
Similar Jokes
T.T: Bachy ka Tckt Half nai pora hoga, iske Umer
12 se zeada hai.
Baap Ghusse Se: Iske umer 12 se zeada kese hoskte
hai? 12 sal to meri shadi ko hue hain.
T.T: Me yahan ticket chk Krne Aaya hun,
Gunahon ka Aiteraf Sunne
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap ne betay se kaha :
'dekho ye aaj tumhari teacher ki taraf se mujhe 1 letter mila he....'
Beta : 'aap bay-fikar rahen, mein ammi ko nahi bataon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya
1st Hi Swal Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya
SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H
Golu: Cartoon Network!
by Pak101.com (few years ago!)
DuNiya Mai 1 Waqt Aesa aye Ga Jab Sari Zameen par
Sirf PakistaNiyon ki HakuMat HoGi
Q K Baqi loG Traqqi Kar kE Chand Par Ja Chuke Hon Ge.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladke walo ko ladki pasand aa gayi aur unhone ladki walon se kha ki shadi kab karni hai?
Ladki walo ne kha ki abhi hamari ladki padh rahi hai, pdhai ke baad shadi hogi
Ladke walo se gusse mein kaha ki hamara ladka kya bandar hai jo kitabe phaad dega
by Pak101.com (few years ago!)
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
by Abdul Hannan (few years ago!)
“PANJABI” told his Friend:
“Yaar, ik Kurri mainu huss k wekhdi aey.”
Friend:
“Confirm kar le!! Huss k wekhdi aey… Ya wekh k hussdi aey.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala dabye ..!
by Pak101.com (few years ago!)
Patni:Jb tum Desi pite ho,muje Paro kehte ho.
Beer pite ho to Darling.
Par aj Bhootni Q kah rahe ho?
...
Pati:Aj maine SPRITE piya h, Seedhi bat no bakwas.
by Pak101.com (few years ago!)