Chal bahar chalte hai,
Banta: chal bahar chalte hai, taazi hawa kha kar aate hai
Santa: Tu chal me Chammaj Plate lekar aaya
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Santa: Do you Know English?
Banta: Yes!
Santa: Ok! Then tell what is the Opposite of NAAG
PANCHAMI?
Banta: So Simple Yaar.
NAAG DO NOT PUNCH ME. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: Jee janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.
Larki ne jawab dia your blood group is A+
by Sabir shah (few years ago!)
Every address in Pakistan ends with
Wahan ja ker kisi se bhi puch lena
Wo bata dega
by lescol (few years ago!)
Attendence..
Pappu
Yes Sir
Bablu
Yes Sir
Tinku
Yes Sir
Ullu
??
Ullu
??
Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
One Philosopher said: Every Wife is a 'Mistress' of Her Husband...
'MISS' For One Year And 'STRESS' For Rest of the
Life. :-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Gahr Sa Nikla Aur Samne Dakha K Ek Kelay Ka Chilka Para Hoa Tha!
Sardar: O Mereya Ruba (Aj Fair Phisalna Pawayga)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!
Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi ki takreb main jin a gaya
Sab logon ki jin ko chekh ker chekiannikal gian
Wahan per majod aik samjhdar buzarg ne kha k sab females wazo ker k aian
Jab females wazo ker k ai to jin ki chekian nikal giain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy and girl in resturant:jan tm se aik bat kehna chahta hun.
Girl:kia
boy:meri 2 girl friend aur bi hain.
Girl:dara dia mujhe laga paisay nai hain
by Sabir shah (few years ago!)