Sindhi Ka Khoon
Sindhi ne sheikh ko khoon dey k uski jaan bachai.
Sheikh ne usay MERCEDEZ gift kardi.
Sheikh ko phir khoon ki zarorut pari, Sindhi ne phir khoon dia. Ab k bar Sheikh ne till waly laddu gift kiye.
Sindhi: Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Sheikh: Munna…!! Ab hamarey ander bhi sindhi ka khoon dor raha hay..!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
A sardar was very fond of sensational and
detective novels, but he always started reading
from the middle. A friend of his asked why he did
so?"
It'z doubly interesting", said the Sardar. "TO start
from the middle keeps one curious not only about
its conclusion but also about its beginning.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
There are 3 types of most
popular mills in Pakistan
1- Sugar Mill
2- Cloth Mill
Tu zara mujhe bahar mill ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Makkhi ganjay k sir per jaa baithi.
Dusri Makkhi ne kaha, “Wah! kya ghar mila hai tujhay”
‘Pehli Makkhi boli,’ “Nahi, abhi to sirf plot kharida hai
by haleema sadia (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.
Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is the difference between a battery and a woman?
A battery has a positive sid
by usmanzahid (few years ago!)
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha hu”
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: Tum bathroom mein kyu ghus aaye, Kya tumhe pata nahi tha ki mein naha raha hoon?
Naukar: Hazur galti ho gayi, mein samjha tha begum sahiba hai.
by Pak101.com (few years ago!)
PATHANO ne EID k baad 5 waqt ki namaz b Saudia k sath parhne ka faisla kiya hai
Naye timings ye hon ge:
Fajr: Subha 8 baje
Zohr: spehr 4 baje
Asr: Raat 8.30 baje
Maghrib: Raat 10 baje
(Suraj gharoob hona shart nai)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Who‘s hot… Its U,
Who‘s
Charming… Its U,
Who‘s
Sweetest.. Its U,
Who‘s
Intelligent… Its U,
Who‘s dear & near friend… Its U
Who‘s a liar.. Its me
by Abdul Hannan (few years ago!)