man to doctor
A man to doctor: Is there any medicine for long life..?
Doctor: Get married..!!
Man: Will it help ?
Doctor: No, but it will avoid such thoughts!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
1 DiN Bemari Ny Doulat sy Kaha:
tum Kitni KhushNaseeb Ho Hr Koi tume Pany ki Koshish Krta Hai.
Åur Me Kitni BadNseb, k Hr Shaks Mujse Door Bhagta Hai
DOLAT BOLI:
KhushNaseeb to tum Ho Jise Pa kr Log Apny KHUDA ko yad Karty Hen,
Åur BadNaseeb to Me Hon Jisy Pa kr Aksr Log KHUDA ko Bhool Jaty Hen.
by Abdul Sami (few years ago!)
One snake to other
1st- Arrey yar lagta hai mera jahar kam nahi kar raha.
2nd- Kaise?
1st- Abhi abhi maine khud ko kata hai lekin kuch nahi hua
by Pak101.com (few years ago!)
5 reasons why you are my friend….
1.
2.
3.
4.
5.
No Reason Found!
I was just drunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Phool wala: Sahab yeh phool (flower) apni gf ke liye le jaen
Admi: Meri koi gf nhi hai
Phool wala: Phir apni mengater k liye le jaen
Admi: Meri koi mangater nhi
Phool wala: Phir apni bv kai liya
Admi: Mearafri koi bv bhi nhi hai
Phool wala: Dunya ke aye khush naseeb admi meri taraf sey ye phool tere liye
by Pak101.com (few years ago!)
police to sharabi-:
kahan ja raha hai be,
sharabi daru pine se hone wale nuksaan par parvachan sun ne ja rha hoon,
police itni raat ko koun deta hai parvachan,
sharabi meri biwi
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!)
ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......
by Mukhtiar Ali (few years ago!)
Santa Ki Bevkoofiyo Ki Wajah Se Judge Ne Usko Elecrtic Chair Pe Bitha Kar Maut Ki Saza Sunayi.
Jab Usko Chair Pe Bithaya Gaya
To Jallad Ne Us Se Pucha: “Tumhari Koi Akhiri Khawahish?”
Santa Gabrate Hue: “Mujhe
Darr Lag Raha Hai, Please Mera Hath Pakad Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
3 options to break a mirror: 1. Throw stone on mirror…. 2. Take mirror and just drop it…. 3. U just go and stand before the mirror & SMILE.
by khalid hussain (few years ago!)