Jee bhar k rone do aaj mujhe
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
1 pathan pehle roze ko masjid me naat parhne gyasub logo ne usy boht mara!
Kyun? Kyun k pehle hi roze me naat prh raha tha
“Alvidah Alvidah mahe Ramzan”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Tay Sardar Ji day 5 Parawan nay ral kay taxi lay lai
15 Din Chalanday Rahay Sawari hi Koi Na Mili....... . . .
3 Para Pichay Bethay Rehnday Si Tay 2 Aggay :)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bandriya ne apni mom se puchha meri saadi kab hogi.
to mom ne kaha k Abhi ek bandar sms padh raha hai. Agar wo muskraya to apni saadi pakki samajh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to Pathan: Batti te Batti kintay honday?
Pathan: Very simple Do Battian.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
CHHOTU - Sab log mujhe GOD samajhne lage hai
MOTU - Tuhe kaise pata?
CHHOTU - Aaj main park gaya to sab kehne lage - Oh god, yahan bhi pahunch gaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)
SARDAR:
Batao aisa kiya karen k Saanp bhi mar jaye aur Laathi bhi na tootay ?
,
,
PATHAN:
Jootay se maar do:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Admi Jo Ki Abhi Jawan Hi Tha Accident Ki Wajah Se Mar Gaya, Uski Bahut Hi Sunder Biwi Thi.
Jis Din Uska Antim Sanskar Tha To Us Admi Ka Ek Tharki Dost Uski Biwi Ke Pas Pahuncha Aur Bola
Dost: “Kya Main Suresh Ki Jagah Le Sakta Hoon?”
Biwi: “Haan Kyu Nahi, Mujhe Koi Aitraz Nahi Par Qabristan Walon Se Puch Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)