Sardar and Banno in car
Sardar: O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno: Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party
arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mehmano K Anay Se Pehly Agr
Kala Namk Moli K Prathy Aur Chanay Ki Dal Ka
Hlwa Kha K Bethn To Mehman Jaldi Chly Jaty Hain
Or
Dubara Nhi Atay. . .Zubaida Aapa K Khusboo Dar
Totkay ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What's the similarity between Marriage & 11.59pm?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Simple dono ke bad 12 bajte Hai...... Aur.....Din badal jate hain..!!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne 1 jalti howi building
sai 6 logon ko nikala!
Phir bhi usay logon nai boht maara:-(
Q???
Is liye
K
Wo 6 log
Fire Brigade walay thay:-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.
Rahul: You know what when I was in your age I was
also 7.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.
Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?
Pathan:humko sawal samaj nhi aya
Teacher:tumare pas 2 rotiyan thitmne unko kha lia ab kya bcha?
Pathan:salan...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
O Lord, hear my anxious plea
Calculus is killing me
I know not of 'dx' or 'dy'
And probably won't until the day I die.
Please, Lord, help me in this hour
As I take my case to the highest power.
I care not for fame or loot
Just help me find one square root.
And Lord, please let me see
One passing mark in organic chemistry.
Oh such a thing I constantly dread
I'd just as soon join the Marines instead.
Lord, please give me a sign
That you've been listening all the time.
Please lead me out of this constant coma
And give me a shot at my diploma.
by Pak101.com (few years ago!)
Larkay waly:
bus g juldi se shadi kr daen.
Larki walay:
Nai abi larki parh ri hy
Larkay walay:
To hamara larka kon sa kaka hy jo kitabein phaar dy ga:-).
by Abdul Sami (few years ago!)
Beta: Papa Humaray Ghar main Jin hain ?
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie Nokrani hi Nhi Hy
by Numan Malik (few years ago!)