drunk

Son came home drunk, to avoid mom’s scolding he took a Laptop & started working.

Mom: R U drunk…??:@

Son: No mom.:x

Mom: Beyghairat, phir suitcase khol k kya type kar raha hai.

by haleema sadia (few years ago!) / 951 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Once a Pathan was Asked:

Once a Pathan was Asked:
"Khan Sahab! Aap ka Favorite Song kon sa Hai?"..
Khan Sahab Replied:...."Larki Kyon Najanay Kyon, Larkon Si Nahi Hoti."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.

Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Jab Wo Wapis Aya

To Us K Baap Ny Pucha:
Urh K Kaisa Laga?

He Replied: Bohat Maza Ayaa,
Muje Dekh K Har Koi Taaliyan Baja Rha Thaa….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insan ko sb se bara shock

Insan ko sb se bara shock kb lagta hy

.

.
Socho

.

.
Socho
.

.
Sochooo
.

.
Nahi pata?
.
.
.
Jb usy pata lagta hy k wo baghair package k sms kar raha hy:-D

by Mazhar Khan (few years ago!)
glasses

Sara: My grand father lived 96 years & He never used glasses

Chaudhary:O menu pta ae
.
.
Kuj log sidha botle nu e mu la lende ne

by Abdul Hannan (few years ago!)
Memon Bivi Ka Sadqa Utarta Hay

Aik Memon Apni Bv Ka Sadqa Utarta Hay
10 Rs Ka Or Us Main
90 Dal Kr Mobile Card Load Kar Leta Hay
Bv Pochti Hy Ye Kya Kia?
Memon:
Sadqa Gharib Govt Ko Chala Gya
Aur Balance Meray Pas Agya.

by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer vs girl

Faqeer; Allah k naam pe kuch de do?

Girl;kuch nai, jao maaf karo.
Faqeer;chalo apna mobile number hi de do baba dua bi karega aur msg bi kare ga.

by Sabir shah (few years ago!)
Maine Kaha Himmat Hy Te

Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia
Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita…?
Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao
Pandit: Fer Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari
Kuttia

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bazar main

Husband : Ari Bhagwan, Tum Mujhe Bazaar Mein
"A.G." Kehke Kyon Bulaati Ho ? Kabhi Akele Mein
To Mujhe "A.G." Nahi Kehti ?
Wife : Bazaar Mein Sabke Saamne "ABEY GADHE"
Kahungi, To Kya Achchha Lagega

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg

Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai

dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge

pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge

dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge

pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge

dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd

by Pak101.com (few years ago!)
Beemarchand Ko Dengu Ho Gaya

Beemarchand ko dengu ho gaya
aur wo hakim ke paas ilaz ke liye gaya

Hakim : Kaise aana hua beta

beemarchand : Jee tabeeyat ttheek nahin hai. Liver mein pain ho raha hai

Hakim : Daaru peete ho

beemarchand: Haa. peeta hu... per abhi chhota Peg hee banaana ..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook