drunk
Son came home drunk, to avoid mom’s scolding he took a Laptop & started working.
Mom: R U drunk…??:@
Son: No mom.:x
Mom: Beyghairat, phir suitcase khol k kya type kar raha hai.
by haleema sadia (few years ago!) / 951 views
Similar Jokes
Once a Pathan was Asked:
"Khan Sahab! Aap ka Favorite Song kon sa Hai?"..
Khan Sahab Replied:...."Larki Kyon Najanay Kyon, Larkon Si Nahi Hoti."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Jab Wo Wapis Aya
To Us K Baap Ny Pucha:
Urh K Kaisa Laga?
He Replied: Bohat Maza Ayaa,
Muje Dekh K Har Koi Taaliyan Baja Rha Thaa….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insan ko sb se bara shock kb lagta hy
.
.
Socho
.
.
Socho
.
.
Sochooo
.
.
Nahi pata?
.
.
.
Jb usy pata lagta hy k wo baghair package k sms kar raha hy:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sara: My grand father lived 96 years & He never used glasses
Chaudhary:O menu pta ae
.
.
Kuj log sidha botle nu e mu la lende ne
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Memon Apni Bv Ka Sadqa Utarta Hay
10 Rs Ka Or Us Main
90 Dal Kr Mobile Card Load Kar Leta Hay
Bv Pochti Hy Ye Kya Kia?
Memon:
Sadqa Gharib Govt Ko Chala Gya
Aur Balance Meray Pas Agya.
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer; Allah k naam pe kuch de do?
Girl;kuch nai, jao maaf karo.
Faqeer;chalo apna mobile number hi de do baba dua bi karega aur msg bi kare ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia
Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita…?
Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao
Pandit: Fer Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari
Kuttia
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband : Ari Bhagwan, Tum Mujhe Bazaar Mein
"A.G." Kehke Kyon Bulaati Ho ? Kabhi Akele Mein
To Mujhe "A.G." Nahi Kehti ?
Wife : Bazaar Mein Sabke Saamne "ABEY GADHE"
Kahungi, To Kya Achchha Lagega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Beemarchand ko dengu ho gaya
aur wo hakim ke paas ilaz ke liye gaya
Hakim : Kaise aana hua beta
beemarchand : Jee tabeeyat ttheek nahin hai. Liver mein pain ho raha hai
Hakim : Daaru peete ho
beemarchand: Haa. peeta hu... per abhi chhota Peg hee banaana ..
by Pak101.com (few years ago!)