Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Machar Ka Bacha Pehli Bar Urha.
Jab Wo Wapis Aya
To Us K Baap Ny Pucha:
Urh K Kaisa Laga?
He Replied: Bohat Maza Ayaa,
Muje Dekh K Har Koi Taaliyan Baja Rha Thaa….
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1079 views
Similar Jokes
Ajeeb hain tere nakhre
~
ajeeb hain tere style
~
naak pochnay ki tameez nai
hathon mein hain mobile
by Sabir shah (few years ago!)
Boys: “Boys Are Intelligent Than Girls”
Girl: “Any Proof?”
Boy: “You Always Say Intelligents, But You Never Say Intelliladies“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan k paas 1 mehman aaya.
Pathan bola: ”o yara is pankhe k niche betho tumhe
sawaab milega.
Mehman:wo kese?
Pathan: hm ye pankha masjid se utaar k laya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boss Asks his Employee:
"Do you believe that there is Life After Death?".
Employee:
"Certainly not, there's no proof of it".
Boss: "Well, there is now.
After you left early yesterday to go to your brother's funeral, he came here looking for you." ... xD xP
by Syeda Rohama Dilawar (few years ago!)
Husband- Ek writer ne likha hai ki
"Pati ko bhi ghar ke maamlo mein bolne ka haq hona chaahiye.."
Wife-Woh bechara bhi dekho likh hi paya,Bol Nahi Saka...
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aalu ne Bhindi k number pe I love u ka msg
bheja,
Bhindi ne use phone kar k bura bhala kaha aur boli:
Shut up,
Tum itne mote aur main Slim and Smart..”
Aur aalu ka dil tod diya…
Aalu ko bahut dukh hua or us ne fir itni sabziyan
fasaayi ki Aaj aap khud hi dekh lo,
Aalu-Ghobi,
Aalu-Bengan,
Aalu-Shimla mirch,
Aalu-Palak,
Aalu-Matar,
Aalu-Gajar
Aur Bindhi us din se aaj tak akeli hai..
MORAL:
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
TERI SURAT PE NAHI HUM TO TERI SADGI PE
MARTE HAIN…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa te Banta kisi da afsos karan gaye.
Ik kudi Bante de gal lag ke ron lag payi.
Santa to girl: Idhar aao ji, eh mere vi ohi lagde c jo Bante de lagde c.
by Pak101.com (few years ago!)
HIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)