Koi pyar kerne wala
Koi PYAR Karnay wala Agar DUKH Day
Aur Aapki Aankho May Aansu Aa Jaye To Is Yakeen
k Saath Aansu Saaf karna
k Ab is Kaminay Ki Bhi Watt Lagani Hai Zaroor!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta:
Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa: Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad Badal Gaye Ho !".
Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n Main Koi Dil-chaspi Nahi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Example Of Chor Ki Daadi Mein Tinka
Pappu Apni Wife Se – Suno ghar ka sara saman
chupa do…. Mera ek dost aa raha hai….
Wife – Aisa kyun, Woh chura lenge kya….
Pappu - Arey nahi yaar pehchan lega…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek adami santa se 1 Kg laddu lene aata hai
Adam: Isme to chinti hai
Santa: Aap naaraj na ho, aapko laddo pure 1 Kg dunga, chinti jitana weight extra de dunga
by Pak101.com (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more
Santa: Saaleya Morniya char laiyan, meri wari no more.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:mujhe shadi se pehle q nhi btaya k tmhari phle hi RANI naam ki wife h ?
Husband:mene shadi se pehle btaya to tha k me tmhe RANI ki trah rkhunga
by Pak101.com (few years ago!)
Son: ‘ Mom, when I was on bus with Daddy this morning, he told me to give up my seat to a lady.’
Mom: ‘Well, you have done the right thing.’
Son: ‘But mom, I was sitting in daddy’s lap.’
by Pak101.com (few years ago!)
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
God thought that since
he couldn’t b everywhere
he made a mother.
Then devil thought that
he couldn’t be everywhere
he made a mother-in-law.
by Abdul Hannan (few years ago!)