Machcher Ko Maar Daal
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan england me club pe chala gia . Wahan dance karne k bad bola yaar ye bta do ye shadi kis ka tha
by Sabir shah (few years ago!)
Boy:
muj se shadi kro gi?
Girl.
No
Boy.
But why?
Girl:
Ghar wale nahi maanay ge.
Boy.
ghar mein kon kon hai.
Girl.
1 husband aur 4 bache..
by Abdul Sami (few years ago!)
What is self insult ?????
.
.
An angry boss: Tumne kabhi ullu dekha hai
.
.
.
Pappu(sar jhuka ke): Nahi sir…
.
.
.
.
Boss: Neeche kya dekh rhe ho idiot
.
.
.
Meri taraf Dekho
by Mazhar Khan (few years ago!)
Angry Husband sends SMS to Father-in-law : Your Product not matching my requirements.
Smart Father-in-Law : "Warranty Expired..Manufacture not Responsible."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mohammad Ali (few years ago!)
BV_ne Pati k Gale Me Bahein Daal Kar Kaha= Kaisi Lag Rahi Hu Mai?
Pati=BilkuL waisi Jaise
Bhagwan Shankar k Gale Me Naag Latka Ho..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larki Class Mai Gana ga Rahi Thi
O ZARA zara TOUCH ME touch me touch me!
Tabhi 1 larka utha or larki ko chu lia or
Bola Himmat Hai To Aagey Gaa k Dikha!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Mohammad Ali (few years ago!)