Line marti hai
Ek nursery class ka bacha bola: Miss mai apko kesa lagta hon?
Miss: So Sweet
Bacha apne side ke larky se bola: Daikha mai ne kaha tha na, Line marti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Chota Sa Pyara Sa Bachha Ek Din Apni Maa Se Bola
Bacha: “Mummy Kya Apne Mujhe Paida Hone Se Pehle Dekha Tha Kya?”
Mummy: “Nahi To”
Bacha: “To Paida Hone Ke Baad Aapne Mujhe Pehchana Kaise?“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 his wife
kakay ne machar kha lita aiy
Wife
Oye RABA Jaldi doctor nu bulao
Sardar
Tu tension na lay
main kakay nu
Mortein Pila Dita ay.
by Razzi (few years ago!)
Aik Pathan Ko Chiraagh Milla
Oss Nay Chiraagh Ko Ragra To
To
To
To Aik
Jin Aaya Aur Kaha :
Bolo Khan Baba Teri
3 Kaon See Khawahishain Hain Jo Poori Ki Jain
Pathan Bola :
1.Aik Bahot Bara Sa Bangla Ho
2.Oss Main Khoob Daolatmand Log Hoon
3.Hum Ko Wahan Chaokidari Dilwa Do
by Pak101.com (few years ago!)
Son: ‘ Mom, when I was on bus with Daddy this morning, he told me to give up my seat to a lady.’
Mom: ‘Well, you have done the right thing.’
Son: ‘But mom, I was sitting in daddy’s lap.’
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Teacher Class Mein Padhate Hue Kahta Hai.
Teacher: “Jab Main Tumhare Jitna Tha, Mere Maths Mein 100 Marks Aate The”
Pappu Ne Ye Suna Aur Hanste Hue Teacher Ko Bola
Pappu: “Aate Honge Sir Ji, Aap Ko Koi Achha Teacher Padhata Hoga“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek terrorist ne Ritu ke ghar mein bomb rakh diya.
Log chillaye : Ritu bomb hai, Ritu bomb hai.
Ritu sambhal kar boli : Dhatt teri ki, woh toh mein jawani mein thi !! Ab nahi rahi.
by khalid hussain (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par
"WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang
di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi
hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main
"DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar went to hotel manager hurriedly and said:
Come with me.
My wife wants to jump out of the window.
Manager: Then what can I do sir?
Sardar: Window is not opening.
by Tanveer Hussain (few years ago!)