Bhikari: Mein bahut lachaar hu

Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de dijiye.

Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi salamat hain phir kis baat se lachaar ho?

Bhikari: Ji apni aadat se.

by Pak101.com (few years ago!) / 1425 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Masti Bhari Andaz

Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab

Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Agle Janam Ka Moh Achha Nahi

Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.

Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”

Santa Khush Hote Hue: “I Am

Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“

by Pak101.com (few years ago!)
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?

BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?

Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He

BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat Dena..

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher And Student

Teacher: Tum late kion aye ho?
Student: Ammi Abbu lar rahy thay eslie
Teacher:Wo lar rahay thay tu tum kion late aye
Student: Mera ek joota ammi ke pas tha owr ek abbu ke pas

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Me us ki jaga le sakti hun

1 girl ki death k bad us ki saheli us k boy friend k pas gai aur boli:kia me us ki jagah le sakti hun.

Bf :mujhe koi aitraz nai qabristan walo se puch lo.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan k pass blank message aya

Ek pathan k pass blank message aya,

Pathan us number pe phone kar k bola. :"tum ko pata hai yara, tumhare mobile ka ink khatam ho gaya hai."

by Mazhar Khan (few years ago!)
dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya

Boy Friend : Boht romantic andaz main
jan dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya...
Grl frnd.Kiya?

Boy Friend :(English Anti lice) shampoo..

by Abdul Hannan (few years ago!)
Govt kehti h k"1 ladki ne padhai kr

Govt kehti h k"1 ladki ne padhai kr li to ghar k 4 logo ko shiksit banati h"

Pr ladki k padhte tym Colg me 40 ladke FAIL ho jate h uska kya?

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi

Malik:
jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan
Nokr kafi der bad aaya aur bola shb,
koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha
1 admi zarur beatha nzr aaya.

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
I am suffering from

Sardar:Dr.sab,,, I am suffering from loose motions!

Doctor:Kinni patli a rhee hy?
Sardar:

Dr. sab!Bus samaj lavo k tussi oday naal gararay kar sakday h0

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook