affairs
Man On His Death Bed Confesses 2 His Wife-I Had An Affair With Ur Sister, Ur Best Friend & The Maid.
Wife : I Know Darling. Now Relax & Let The Poison Work! ..;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
Kid:aunty ammi ne chini mangi hai.
Aunty.chini dety hue,”Acha aur kya kaha ammi ne?”
kid:agar wo kamini na de to uzma aunti se le aana:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Psychology ka practical ho raha tha.
Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.
Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.
Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.
Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai
Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: tell me five FERROUCIOUS animals that you can think of......
Santa: 3 lions and 2 tigers.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se accha…
.
.
.
.
. . .
.
.
.
. .
. .
.
.
. .
.
. .
.
. .
.
.
. .
. .
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . ,
.
.
.
. .
, .
.
Kisi Kutte ko patthar maaro…
Atleast dhang se reply to karta hai..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
'Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj?
by Hader Maher (few years ago!)
dil se dil laga kar
bhi dekh,
meri yaad mein aansoo
bahakar bhi dekh,
SMS kya CALL bhi
karenge,
ek baar mere mobile ka
bill chuka kar bhi dekh……
by Abdul Hannan (few years ago!)
ONE DAY SANTA WAS CRYING.
BANTA ASKED HIM WHY ARE YOU CRYING .
HE ANSWERED I HAVE ONLY ONE BROTHER BUT MY
SISTER HAS TWO
by Pak101.com (few years ago!)
Girl - iss Dress ki kya Price hai?
Shopkeeper - 15000 rupees.
Girl - awww..!
...
or wo pink walay ki kya price hai....?
Shopkeeper - awww + awww.....
by Pak101.com (few years ago!)
0bama Update his Facebo0k statUs...
'Congratulations osama killed'
the first n0tification he got
' osama bil Ladin Likes Ur Status'
by Pak101.com (few years ago!)
Aik qaidi ne sathi ko bataya k main chori k jurm main pakra geya hon, waise ghalti meri hi thee..,
woh kaise? doosry ne poocha,
howa yoon ke main ne kutty se dosti karne main 2 mah laga deya aur chori wali raat mera pair billi ki dumm per aa geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)