Son: Dad, what is an idiot?
Son: Dad, what is an idiot?
Dad: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can"t understand him. Do you understand me?
Son: No.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
Santa raat ko cycle le ke qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla
Aur paseena ponchhty hue bola:????
Yaar, ye konsa road tha????????
Itne sare speed breaker
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband & Wife Husband: Main Tumhari roz roz ki farmaishon se tang aa gaya hoon…!
is liye khud khushi karne jaa raha hoon
Wife: Acha aik White Saari to dila dain Iddat kay dino main kya pehnungi . . ?
by Pak101.com (few years ago!)
Dad : Son, What Do You Want For Your Birthday?
Son :Not Much Dad
Just A Radio With A Sports Car Around It
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pthan yar aaj meri jumme ki nawaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Driver: Poora petrol khatam ho gayi hai. ab aage nahi bad sakte.
Santa: teek hai, gaadi reverse lo aur ghar vaapas chalo
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Pak101.com (few years ago!)
STU:Sr sb log HINDI ENG. me bolte hai MATHS me
kyo ni bolte?
........
TCHR:Jyada 3 5 na kr
9 2 11 ho le
Ni to 4 5 dhr dunga to
6 k 36 dikhne lgenge.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Responses Of Kiss;
American Girl
Kiss Me In front Of Everyone,
Indian Girl
Lets Go In The Corner And Kiss Me
Pakistani Girl: Jaldi Kro,
Light NA AAJAYE..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Appu: I want you to explain why I have to wear these same old clothes.
Pappu: Bcoz if u don`t, you could scare the dog.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail-
Khan sab Carry Lougar bill
Aa gya hai
.
Phatan-
Lo G pehle
Bijli,gas,pani ka bill
Ur ab ye carry lugar bill
Bolo kon se bank me jama krvana hai
Ur DUE date kya hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)